חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירוע הקיץ ממשיכים בתו ירוק מגיל שלוש

 

שבועיים נותרו עד לסיום החופש הגדול ובהתאם להחלטת קבינט הקורונה, יתקיימו אירועי הקיץ החל מיום רביעי 18.8 תחת התו הירוק שיחול על ילדים מגיל שלוש.

 

 מדובר בהרחבה של התו, אשר חל עד לא מכבר על גילאי 12 ומעלה, כאשר מתחת לגיל 12 לא נדרשו להציג אישורים בכניסה לאירועים. המשמעות היא, שילדים מגיל 3 עד 12, אשר אינם מחוסנים עדיין, יעברו בדיקת קורונה מהירה שתוקפה עד 24 שעות לפני האירוע, אותה יציגו בכניסה. החל מגילאי 12 ויותר אין שינוי: יש להציג תעודת תו ירוק למחוסנים או מחלימים, או בדיקת קורונה מהירה ושלילית שתקפה עד 24 שעות לפני האירוע. עוד קובעות ההנחיות כי פעוטות מתחת לגיל 3, אינם צריכים אישורי בדיקת קורונה. התשלום עבור בדיקות הקורונה המהירות במתחמי הבדיקות המהירות של מד"א לגילי שלוש עד 12 יהיה במימון המדינה, כאשר מגיל 12 הבדיקות יהיו על חשבון הנבדק (52 שקלים לבדיקה). בעיר יש מתחם בדיקות מהירות של מד"א הנמצא בשדרות מנחם בגין פינת שדרות החשמונאים. יש לזמן תור מראש במספר 3101*.

בנוסף, סניף טרם מודיעין הנמצא ברחוב תלתן 8, עורך גם הוא בדיקות מהירות בכל יום ואין צורך בזימון תור מראש. יחד עם זאת חשוב לדעת כי הבדיקות בטרם אינן מסובסדות על ידי המדינה – העלות לבדיקה הינה 69 שקלים.

בעירייה מדגישים כי הבדיקות המהירות אינן תקפות לקיצור בידוד או טיסה לחו"ל, ויש לבצע את הבדיקות הרגילות PCR בקופות החולים או במתחם הדרייב אין של פיקוד העורף.

אז מה צפוי לנו מבחינת אירועי הקיץ? ביום חמישי 19.8 מגיע הזמר והיוצר אברהם טל בחסות בימות פיס אל פארק ענבה בשעה 20:30, עם מיטב להיטיו האהובים במופע מלא אנרגיות ורגש. למחרת, 20.8 תתקיים מסיבת המזרקות במתחם המזרקות בפארק ענבה עם דיג’יי מקומי ושירים מקפיצים, במוצ"ש 21.8, לילות ענבה עם להקת "העכבישים מפלוטו" שינגנו וישירו את השירים הנצחיים של דיויד בואי בערב שכולו מחווה מיוחדת, בשעה 21:00. ביום ראשון 21.8 יתחיל שבוע חדש עם קיץ שכונתי בריאותי, מתנפחי ענק, הפעלות ופעילויות לכל המשפחה בדגש על בריאות, בשעה 17:00 בפארק הדגים. ביום שלישי 24.8 ממשיכים עם פארק קולנוע בענבה עם הסרט טרולים מדובב עם כתוביות בשעה 20:00 בפארק ענבה. ביום חמישי 26.8 תגיע כוכבת הילדים מיקי לענבה קידס בשעה 18:00 בפארק ענבה וביום שישי 27.8 סוגרים את הקיץ בענק במסיבת רחוב לנוער עם מיטב האמנים המובילים בשעה 12:00 במרכז העיר.

הכניסה לאירועי הקיץ ללא תשלום.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים