חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

כולסטרול וסטטינים

 

האם הפיתרון היחיד לכולסטרול גבוה הוא הסטטינים. ? להמשך קריאה, כנסו...

 

כולסטרול וסטטינים

האם הפיתרון היחיד לכולסטרול גבוה הוא הסטטינים. ?

כולסטרול גבוה ? האם הפיתרון היחיד לכך הוא הסטטינים ?
"היה לי כולסטרול גבוה. הרופא המליץ לי על סטטינים. לקחתי. וכעת אני מגיע אליך אחרי ארבעה חודשים שלקחתי סטטינים. הנה הבדיקות לפני ואחרי. אשמח לשמוע ממך מה השינוי שחל לאחר לקיחת הסטטינים".
אורי (שם בדוי) בן 50 הגיע אלי בעקבות המלצה של קרוב שלו שטופל אצלי .
אורי העיד על עצמו כאדם בריא שאף פעם לא נזקק לתרופות. הוא הגיע אלי במטרה לשפר את אורח חייו ולקבל הנחיות לאורח חיים בריא וחשב שבעזרת הכלים שיקבל ממני יוריד אט אט את הסטטינים – כמובן בשיתוף הרופא המטפל בהחלטה.
הסתכלתי על הבדיקות של ארבעה חודשים קודם לכן. כל הבדיקות היו תקינות למעט ערכי הכולסטרול והשומנים בדם שהיו גבוהים – אבל לא גבוהים מאוד. לא היתה כל חריגה בבדיקות האחרות.
התפלאתי לראות את השינוי לרעה 4 חודשים לאחר מכן כלומר מהרגע שלקח סטטינים עד שהגיע אלי. הרבה ערכים שהיו תקינים לגמרי סטו לרעה. השינוי היחיד שעשה לדבריו הוא תוספת הסטטינים. בארבעת החודשים הסוכר עלה, אנזימי הכבד עלו וכמובן הכולסטרול ירד. אבל ירד . ואולי יותר מידי. הכל קרה כאמור בארבעת החודשים בהם לקח סטטינים.
חשוב לציין שאנחנו זקוקים לכולסטרול. הוא נמצא בכל תא ותא בגוף שלנו. בדם שלנו. בהורמונים שיש לו תפקידים חשובים בבנייתם, בספיגה של ויטמין D, ביצירת מיצי מרה, בהתפתחות המוח שלנו ועוד.
הבעיה העיקרית בכולסטרול היא לא בעצם היותו אלא עצם התחמצנותו. כשהוא מתחמצן הוא יוצר נזק חימצוני לעורקים שלנו.
קודם כל חשוב לציין כי המצב הזה מחייב טיפול !!! השאלה אם הפתרון הוא לקחת כדורים שקוראים להם סטטינים ? אכן הסטטינים יגרמו שיהיה לנו פחות כולסטרול אבל מצד שני כפי שאמרנו יש לו תפקידים רבים בגוף שלנו וכשאין ממנו יכול להיגרם נזק לגוף שלנו.
אבל כפי שהבנו הבעיה היא לא עם הכולסטרול אלא עם ההתחמצנות שלו. ולכן נכון הוא לטפל בשורש הבעיה.
הנטייה של הבריאות הטבעית היא תמיד לחפש את שורש הבעיה ולטפל במקור האמיתי לבעיה ולכן במקרה כזה צריך לבדוק מה יכול לגרום לתפקוד לקוי של הכבד ולהתחמצנות הכולסטרול
הטיפול הנטורופתי מציע תכנית טיפול טבעית ואפקטיבית עם אחוזי הצלחה גבוהים.
תכנית הטיפול כוללת תכנית תזונתית מותאמת אישית שמבוססת על ידע וניסיון רב ולצד כל אלה יש הכוונה להפחתת סטרס ולשינוי הרגלים . אני מזמינה אתכם להתקשר אלי ולהתחיל את התהליך יחד איתי.
גילה אלישיב - כוח למוח
נטורופתית N.D
 

יש לכם עוד שאלות לגילה אלישיב נטורופתיה, כח למוח? כנסו!

האתר שלי  עמוד הפייסבוק   050-9660069

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים