חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

האם נענע עוזרת לשיפור הזיכרון?

 

יתרונות צמח הנענע בשיפור הזיכרון- בכתבה הבאה

 

האם נענע עוזרת לשיפור הזיכרון?

מחפשים משהו חמים ונעים שיחדד לכם את המוח ?

אוהבים חליטת נענע ? ניסויים שנעשו לאחרונה הראו ששתיית תה נענע מגבירה ריכוז מנטאלי. מחקרי מעבדה ובעלי חיים הראו שהפוליפנולים שיש בתה מאפשרים התחדשות של תאי מוח. חוקרים על שימוש בתה נענע אשר נמצא משפר את זיכרון העבודה ואינו מעורר כמו קפה.
בארצות הברית ערכו מחקר על התה הזה. במחקר השתתפו 90 משתתפים, בגיל ממוצע 60 שנים, שהיו להם הפרעות זיכרון קשורות גיל. אלו אינן ממש הפרעות בזיכרון אלא תופעה של ירידה שגרתית בזיכרון שקורית עם הגיל. בניסוי זה נבדקה השפעת הנענע על הערנות, על מצב הרוח ועל שינה טובה יותר כמו גם על זיכרון העבודה ועל זיכרון עבודה מרחבי.
 בניסוי זה, המשתתפים נטלו תמצית נענע או פלסבו, עם ארוחת בוקר, לאורך 90 יום. אחרי 90 יום, בקרב אלו שנטלו נענע, היה שיפור של 15% בזיכרון העבודה ו – 9% שיפור בזיכרון העבודה המרחבי בהשוואה לפלסבו. אלו היו הבדלים משמעותיים סטטיסטית שהראו שיפור גם בתשומת הלב ובערנות. כתועלת נוספת, אלו מקבוצת הנענע דיווחו שהיו יותר ערניים ושהיה גם שיפור במצב הרוח. כל זאת הודות לנוגדי חימצון פוליפנולים שקיימים בנענע.
מדענים גרסו פעם שאחרי גיל ההתבגרות אין יותר יצירת תאי מוח חדשים והנה אנחנו רואים כל פעם מחדש שבאמצעים טבעיים ניתן לחדש תאי מוח.
האם לאור הפוסט הזה תחליפו את הקפה בנענע כשתרצו להיות יותר מרוכזים ? אמצעי טבעי ללא תופעות לוואי ואפילו משפר את השינה בניגוד לקפה.
גילה אלישיב – נטורופתית D.N
מלווה בתהליכי בריאות וכוח למוח

יש לכם עוד שאלות לגילה אלישיב נטורופתיה, כח למוח? כנסו!

האתר שלי  עמוד הפייסבוק   050-9660069

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים