חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות תל אביב והסביבה >>

המשטרה לא אישרה להפגין מתחת לביתו של השר אוחנה

 

המשטרה לא אישרה להפגין מתחת לביתו של השר אוחנה. בעקבות הגבלות המשטרה מחאת הלפידים הערב מבוטלת. מארגני ההפגנה: ”לכל מי שהיה ספק לגבי אכיפה בררנית של משטרת ישראל קיבל היום את התשובה שלו.

 

המשטרה לא אישרה להפגין מתחת לביתו של השר אוחנה. בעקבות הגבלות המשטרה מחאת הלפידים הערב מבוטלת. מארגני ההפגנה: "לכל מי שהיה ספק לגבי אכיפה בררנית של משטרת ישראל קיבל היום את התשובה שלו. בשעה שאתמול צעדדו רבבות ויצרו פיגועי קורונה ברחבי ירושלים, אנחנו לא יכולנו לקיים הפגנה קטנה במרכז תל אביב".

מארגני מחאת הלפידים מהמאבק להצלת עולם התרבות והאירועים יחד עם ארגוני העצמאיים החליטו לבטל את ההפגנה המתוכננת הערב, זאת לאור שורה של קשיים ומגבלות שהציבה משטרת ישראל על המפגינים. בין היתר סירבו במשטרה לאשר למפגינים להפגין מתחת לביתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, ודרשו שההפגנה תתקיים במרחק של 300 מטרים מביתו, זאת לצד איסור לקיים את התהלוכה עם הלפידים כפי שתכננו המפגינים. לאור המגבלות הקשות החליטו המארגנים לבטל את ההפגנה. מהמארגנים נמסר: "רק אתמול ראינו רבבות ברחבי ירושלים מבלי שהיה שם שוטר אחד ששמר על ההפרות הקשות שראינו כולנו תוך זעזוע קשה. שוב הוכח שמי שמבקש אישור ופועל לפי החוק יוצא מופסד, אנחנו חושבים שכולנו צריכים ללמוד לקח ובעיקר ללמוד מאחינו החרדים איך משיגים דברים".
לפרטים נוספים ותיאום ראיונות: נועה בר דיין, רוזנבאום תקשורת 054-6500984. ענבל לשם, רוזנבאום תקשורת 052-5308052

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים