חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

מתחם בדיקות קורונה בחניון תחנת רכבת משה דיין

 

הבדיקות ללא עלות וללא הפנייה ומיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף. הפעילות בין השעות 14:00-20:00, הסעות למתחם יצאו משכונת רמת אליהו.

 

היום (3.12) נפתח מתחם בדיקות קורונה בחניון תחנת רכבת משה דיין
-------------
הבדיקות ללא עלות וללא הפנייה ומיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף * הפעילות בין השעות 14:00-20:00 , הסעות למתחם יצאו משכונת רמת אליהו * ראש העירייה רז קינסטליך אמר: "אנחנו חווים בימים האחרונים עלייה מדאיגה בתחלואה בעיר, אני קורא לתושבים להגיע ולהיבדק, יחד נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה" * בדיקות יערכו גם ביום שבת, בין השעות 14:00-20:00 במתחם הלייב פארק
-------------

תזכורת, עיריית ראשון לציון, בשיתוף פיקוד העורף, הקימה מתחם בדיקות בחניון המזרחי של תחנת הרכבת משה דיין. המתחם יפעל היום (3.12) בין השעות 14:00 ל-20:00. כזכור, הבדיקות מתבצעות ללא עלות וללא הפנייה ומיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף. יש להצטייד בתעודה מזהה.
עיריית ראשון לציון תפעיל מערך הסעות מחניון מתנ"ס רמת אליהו בין השעות 14:00 ל-16:30 במטרה לעודד כמה שיותר תושבים להיבדק.

ראש העירייה רז קינסטליך, אמר : "אנחנו חווים בימים האחרונים עלייה מדאיגה בתחלואה בעיר. המשמעת והאחריות של התושבים קריטיות להמשך המאבק בנגיף הקורונה. כל צבע מלבד ירוק על פי תוכנית הרמזור יהווה פגיעה משמעותית בחינוך, כלכלה והבריאות של כלל התושבים. אני קורא לתושבים להגיע ולהיבדק, יחד נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה".
ביום שבת יפתח מתחם הבדיקות של העירייה בלייב פארק במערב העיר. הבדיקות יערכו בין השעות 14:00 ועד 20:00.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים