חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

השגרירים הצעירים בחזית ההתנדבות

 

אתמול (שני) נפגש ראש העיר רמי גרינברג עם נציגי ביה”ס לשגרירים צעירים ’חן’ והודה להם על פעילותם המבורכת בקיץ ובחודשים האחרונים, לרבות במהלך הקורונה, בה התנדבו לסייע (באופן מקוון) לתלמידים ותלמידות במגוון מקצועות הלימוד

 

במהלך חופשת הקיץ, העבירו השגרירים בהתנדבות שיעורים במגוון מקצועות - אנגלית, מתמטיקה, מבוא בסיס לשוק ההון, פיתוח אישי לקהל הצעירים, חינוך פיננסי, הכנה לבגרויות, ניהול זמן מסך, עמידה מול קהל ועוד. בפרויקט שולבו גם סטודנטים מרחבי העולם, שבזכותם נתרמו התלמידים והעשירו את ידיעותיהם מתוכניות בינלאומיות שנלמדות באוניברסיטאות בחו"ל כמו אוניברסיטת ייל.

במפגש השתתפו גם מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ, מנהלת האגף לחינוך על יסודי ד"ר ירדנה חדד, מנהלת ביה"ס לשגרירים צעירים רחל אמרני וארבעה נציגים מתוך כ-15 שגרירים שפעלו (חלקם כבר התגייסו, יש שלא יכלו לצאת מהבית וכו).

ראש העיר רמי גרינברג אמר "יש לנו בפתח תקוה נוער נפלא, שתורם מזמנו ומתגייס לפעילות התנדבותית לאורך כל השנה ובמיוחד עכשיו בתקופת הקורונה. ביה"ס לשגרירים צעירים קיים במהלך הקיץ תכנית ייחודית שזימנה חוויה לימודית מיוחדת לתלמידי העיר שנזקקו לסיוע ואני שמח שהזדמן לי לפגוש את בני הנוער הנפלאים האלה ולהודות להם באופן אישי על פעילותם הברוכה. זוהי גאווה גדולה לעיר! אני מודה גם לרחל מנהלת ביה"ס לשגרירים צעירים ולמינהל החינוך על הליווי והתמיכה".

מ"מ רה"ע רון כץ בירך ואמר "מחמם את הלב לראות את בני הנוער הצעירים שרוצים לתת מעצמם ולתרום לקהילה. השגרירים הצעירים פועלים כל השנה בתחומי ההסברה, החוץ וההתנדבות ועושים עבודה נהדרת".

השגרירים שהשתתפו במפגש: שחף נבון (יא) תיכון בן גוריון, ליאור סטרוב (יב) מעמל ב’, יונתן בשי בוגר עמל ב’, דימה טורוביץ סטודנט באוניברסיטת בר אילן.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים