חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עוברים דירה באזור חולון?

 

אם אתם לקראת מעבר דירה, והבית כבר על ארגזים ואתם עוד רגע על גלגלים, שימו לב שלא שכחתם שום דבר חשוב. כשהדבר העיקרי שאתם צריכים לשים לב אליו, שיש לכם חברת הובלות טובה שתעשה בשבילכם את המעבר הזה בקלות ובשמחה. אתם יכולים להזמין חברת הובלות בחולון

 

אם אתם לקראת מעבר דירה, והבית כבר על ארגזים ואתם עוד רגע על גלגלים, שימו לב שלא שכחתם שום דבר חשוב. כשהדבר העיקרי שאתם צריכים לשים לב אליו, שיש לכם חברת הובלות טובה שתעשה בשבילכם את המעבר הזה בקלות ובשמחה. אתם יכולים להזמין חברת הובלות בחולון, מקצועית עם נסיון של שנים ומאות לקוחות מרוצים.

3 השירותים הכללים שחברת הובלות מעניקה:

  1. הובלות – כמובן שזה עיקר השרות שחברת ההובלות נותנת: פשוט להוביל ולהעביר את כל התכולה של הבית שלכם לדירה החדשה. חברת ההובלות מחויבת לעשות את ההובלה בצורה הטובה ביותר, להביא אנשים מנוסים וחזקים שיעבדו במרץ וביעילות, יכניסו את כל הארגזים שלכם לתוך המשאית בצורה מסודרת ומאורגנת, באופן שלא ייפול ולא יינזק חלילה מחמת טלטולי הדרכים, וכמובן לפרוק את כל הסחורה בזהירות וביעילות, מתוך התחשבות והקשבה לכם בעת פיזור הארגזים (מה בסלון, ומה בחדר הילדים וכן הלאה). כמובן שחברת ההובלות מחויבת להביא משאית איכותית ותקינה, שיש בה מספיק מקום ברווח לכל התכולה של הבית שכלכם, לא משנה כמה חדרים הוא.
  2. שירותי אריזה – חברת ההובלות יכולה לפנק אתכם בשירותי אריזה. המשמעות היא שאתם יכולים להתנהל רגיל לחלוטין בביתכם הישן, עד ליום המעבר עצמו, וכל זה מבלי לראות אפילו קרטון אחד! ביום המעבר בבוקר, מגיעים עובדים מחברת ההובלות, עם ארגזים איכותיים, ומתחילים לארוז את כל תכולת הבית שלכם. כיון שמדובר בצוות מיומן, תוך כשעתיים-שלוש (בערך, תלוי בגודל הבית וכמות התכולה כמובן) הבית ארוז בצורה מצוינת, באופן שלא מעמיס יותר מדי על כל ארגז, ובאופן שהפועלים עצמם יודעים איפה לשים כל ארגז (שהרי הם אלו שארזו וסימנו כל ארגז היכן הוא). יש אפשרות שאתם תביאו את הארגזים (תבקשו מחנות הירקות או שבדיוק תעשו הזמנה מהסופר), זה לא מעט כאב ראש (אין באמת מקום אחד שבו יש מספיק ארגזים בשבילכם, צריכים להתחיל לקושש ממקום למקום), אך זה יכול להוזיל את העלויות של המבצע, לשיקולכם.
  3. שירותי פירוק והרכבה – יש לא מעט רהיטים שצריכים פירוק והרכבה, אז אם אין לכם ידי זה, כדאי שתשאירו את זה למקצוענים, צוות עובדי ההובלה מגיע עם מכשות מתאים, תוך דקות הוא יכל לפרק מיטות ארונות ושידות וכל מה שצריך. לארוז את החלקים בצורה טובה, ומיד כשמגיעים לדירה החדשה, להרכיב  את אותם רהיטים, ושיהיו מוכנים לקבל את תכולת שאר הארגזים.

 

טיפים אחרונים לקראת המעבר

אם יום מעבר הדירה מתקדם בצעדי ענק, אנחנו מציעים לכם לקרוא טיפים על מעבר דירה בקלות, זהו מדריך עם כל ה to do list בעיקר בכל הנושא של עמידה מול רשויות ורישום של מעבר דירה, במועצה, חברת החשמל, המים, האינטרנט, הכבלים ועוד. שיהיה הרבה בהצלחה ביום המעבר עצמו, שהכל יילך כסדר בקלות ובשמחה ובכיף, והעיקר – שיהיה לכם יישוב טוב בדירה החדשה, שתמצוא במהרה את עצמם מכים שורשים ומפתחים קשרים חדשים, ותוכלו לראות איך כל בני הבית שמחים ופורחים בעקבות מעבר הדירה, משנה מקום משנה מזל לטובה ולברכה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים