חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העובדים הסוציאליים חסמו את צומת שילת 

 

כחלק ממחאת העובדים הסוציאליים למען מוגנות בעודה, שיפור התנאים והוספת תקנים התקיימה הבוקר (א’) הפגנת ענק של העובדים הסוציאליים ותושבי מודיעין התומכים במאבק בצומת שילת במהלכה חסמו המוחים את כביש 443 כמחאה על הזנחת שירותי הרווחה.

 

את ההפגנה ארגנו המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב והעובדים הסוציאליים של האגף לשירותים חברתיים במודיעין בתיאום עם הארגון הארצי ועם משטרת ועיריית מודיעין והיא התקיימה תוך שמירה על כללי הקורונה.

בין התומכים שגם נשאו דברים בהפגנה היו:רב העיר, הרב ציקוטאי, סגן ראש העיר אילן בן סעדון, חבר המועצה גלעד ביהרי, יו"ר וועד העובדים בעיריית מודיעין זיוה אסא, דני כץ יו״ר תא הסגל הבכיר באיגוד העובדים הסוציאלים, בכירי משרד הרווחה וכל העו"סים של האגף לשירותים חברתיים במודיעין בראשות מרינה שדה.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים במודיעין, עמיעד טאוב אמר בהפגנה:’’מאבקם של העובדים הסוציאליים הינו מהמוצדקים שיש בהיסטוריה של מדינת ישראל, אסור להפקיר את מי שלוקחים אחריות על השכבות המוחלשות בחברה הישראלית והם זכאים בזכות ולא בחסד למוגנות מלאה, תנאי שכר הוגנים ותקנים שיאפשרו לגעת בכל אזרח".  

קרדיט צילום:דנה טל

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים