חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

כאחת הערים הבריאות ביותר בישראל

 

ראשון לציון קיבלה תעודת הוקרה על יישום ומחויבות העירייה לתוכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים * ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: ”ההתמדה בקיום אורח חיים בריא היא מפתח לשיפור איכות החיים”

 

ראשון לציון קיבלה תעודת הוקרה על יישום ומחויבות ראש העיר לתוכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים. תוכנית "אפשריבריא" היא תכנית לאומית לחיים פעילים ובריאים, התכנית פועלת במטרה ליצור סביבת חיים פיזית, חברתית וכלכלית, המקדמת ומאפשרת חיים פעילים ובריאים שכל אדם יוכל לשלב באורח חייו פעילות גופנית ואכילה בריאה.  ראש העירייה, רז קינסטליך : "ההתמדה בקיום אורח חיים בריא היא מפתח לשיפור איכות החיים. אני שמח שמכירים בראשון לציון כאחת הערים הבריאות ביותר בישראל."
על תעודת ההוקרה לראשון לציון חתומים: ראש בריאות הציבור פרופ’ סיגל סדצקי ומנהלת המחלקה לחינוך וקידום בריאות הציבור ד"ר אפרת אפללו. בראשון לציון החליטו לייצר השפעה על הסביבה  - הוקמו שבילי הליכה מוארים ובטוחים, פארקים ומתקני כושר מוצלים. כזכור, לאחרונה הוקם בחוף הים מתחם ספורט פתוח, מקורה וענק בשטח של חצי דונם עם מתקני כושר משולבים הידראולי. במהלך משבר הקורונה, קיימה העירייה שיעורי ספורט ויוגה דרך יישום 
ZOOM. כל אלו חלק מהמדיניות של עיריית ראשון לציון לעידוד קיום אורח חיים בריא וספורטיבי.

חברת המועצה, אילנית הרוש, המחזיקה בתיק בריאות הציבור, אמרה: "עבורנו זאת הכרה נהדרת בכל הפעילות המאומצת שאנחנו משקיעים לאורך השנה בבריאות התושבים. עם כניסתי לתפקיד הבטחתי שאפעל להגיע עד כמה שניתן לכל המגזרים וקבוצות הגיל, כי לכולם יש את הזכות לבריאות. נמשיך את הפעילות החשובה למען תושבי העיר ואף נעלה מדרגה ב-2020. אני כמובן מודה לראש העירייה רז קינסטליך על התמיכה הבלתי פוסקת שלו בקידום הבריאות בעיר, וכמובן, לראש אגף קיימות וסביבה, מירב שבתאי-בלחסן, שמוציאה לפועל יחד איתי את כל התוכניות החשובות הללו וניהלה את העמE9דה שלנו בקריטריונים של אפשרי בריא".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים