חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

אושר הפרוייקט להתקנת תאים סולאריים על גגות מבנים ציבוריים

 

ראש העיר רמי גרינברג הביא אל אישור מועצת העיר בישיבתה האחרונה את אישור החוזה בין העירייה לחברה לפיתוח פתח תקוה האמונה על ביצוע הפרוייקט להתקנת תאים סולאריים על גגות מבנים ציבוריים ברחבי העיר. הגג הראשון עליו יותקנו תאים סולאריים יהיה גג בניין העירייה ובהמשך גם יותקנו ב- 12 מיקומים שונים על מגרשי ספורט, מתנ”סים, אולמות ועוד.

 

אושר הפרוייקט להתקנת תאים סולאריים על גגות מבנים ציבוריים

ראש העיר רמי גרינברג הביא אל אישור מועצת העיר בישיבתה האחרונה את אישור החוזה בין העירייה לחברה לפיתוח פתח תקוה האמונה על ביצוע הפרוייקט להתקנת תאים סולאריים על גגות מבנים ציבוריים ברחבי העיר. הגג הראשון עליו יותקנו תאים סולאריים יהיה גג בניין העירייה ובהמשך גם יותקנו ב- 12 מיקומים שונים על מגרשי ספורט, מתנ"סים, אולמות ועוד.

מדינת ישראל הציבה יעדי הפחתת פליטות גזי חממה בהתאם להתחייבויותיה בפורומים בין לאומיים. כחלק מהיעדים מצטרפת עיריית פתח תקווה למגמה העולמית של ייצור חשמל ירוק בטכנולוגיה פוטו-וולטאית שנמצאה כחלופה הטובה ביותר לייצור חשמל.  התקנת התאים הסולאריים תביא לחסכון באנרגיה וניצול מיטבי של אנרגיה נקייה וירוקה.

ראש העיר רמי גרינברג: "עיריית פתח תקווה פועלת במגוון רחב של תחומים ירוקים במטרה להגשים את החזון לעיר מתקדמת, המעודדת שמירה על הסביבה ושימוש באנרגיות ירוקות לטובת ורווחת תושביה. בתוך כך אישרנו בישיבת המועצה הערב את פרוייקט הקמת התאים הסולאריים על גגות מבנים ציבוריים ברחבי העיר. מטרת הפרוייקט היא לחסוך בהוצאות הרשות ולהשקיע את היתרה בתושבים וכן להיות חלק מהמגמה החשובה לשמירה על הסביבה."

בברכה’

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים