חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

נבחרת הרובוטיקה של חמד נצח נפגשה עם נציגי מנהל הנדסה

 

נבחרת הרובוטיקה fll  מבית חינוך חמ״ד תורני נצח ישראל יחד עם המנטור דניאל מנדל נפגשה בשבוע שעבר עם בעלי תפקידים במנהל ההנדסה של עיריית פתח תקוה לקראת תחרות הרובוטיקה המחוזית. השנה, נושא החקר בתחרות הינו ”סביבה” ותלמידי נצח בחרו להתמקד במעברי החצייה בעיר ולהפכם לנגישים לנכים, לפתור בעיות הצפה במעברי החצייה, לשלב תאורה המאפשרת ראות טובה יותר ועוד.

 

נבחרת הרובוטיקה fll  מבית חינוך חמ״ד תורני נצח ישראל יחד עם המנטור דניאל מנדל נפגשה בשבוע שעבר עם בעלי תפקידים במנהל ההנדסה של עיריית פתח תקוה לקראת תחרות הרובוטיקה המחוזית. השנה, נושא החקר בתחרות הינו "סביבה" ותלמידי נצח בחרו להתמקד במעברי החצייה בעיר ולהפכם לנגישים לנכים, לפתור בעיות הצפה במעברי החצייה, לשלב תאורה המאפשרת ראות טובה יותר ועוד.

התלמידים שאלו שאלות את עובדי מינהל הנדסה כחלק מהמידע לו הם זקוקים לצורך בניית הפתרון אותו הם מכינים, זאת בנוסף לרובוט אותו הם בונים ומתכנתים. רווית זר מנהלת בית החינוך מספרת כי "התלמידים משקיעים שעות בעבודה אחר הצהריים במעבדת הרובוטיקה, עובדים בשיתוף פעולה, חוקרים ומתכנתים. אנו בבית החינוך מעודדים יצירתיות חשיבה מחוץ לקופסא והסתכלות על הסביבה והעזרה לאחר, לא פלא שהתלמידים שלנו בחרו לחקור ולמצוא פתרון לנושא הנגישות".

ראש העיר רמי גרינברג אשר עודד את קיום המפגש אמר "אני גאה בתלמידים ובתלמידות אשר חוקרים ובודקים לעומק כל נושא עליו הם רוצים ללמוד ובו הם רוצים לחולל שינוי, מה עוד שמדובר בנושא בו יש רגישות רבה לצרכי הזולת והתחשבות באחר".

 

קרדיט לבית החינוך

 

בברכה,

מיכל מאור

מנהלת תקשורת (וניו מדיה)

לשכת דובר עיריית פתח תקוה

03-9113640

050-8664885

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים