חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אינטריו – איך להסתכל על המידע שאנחנו מקבלים 

 

היום לפני שאנחנו ניגשים לתהליך מסוים, בדרך כלל הדבר הראשון שאנחנו עושים זה לחפש את המידע באינטרנט. אנחנו מחפשים מידע שיכול להסביר לנו על התהליך ועל האנשים שיכולים לקחת בו חלק. כך אנחנו נוכל לדעת, איך עלינו להתנהל, מה עלינו לעשות ולא פחות חשוב, למה בדיוק אנחנו אמורים לצפות

 

היום לפני שאנחנו ניגשים לתהליך מסוים, בדרך כלל הדבר הראשון שאנחנו עושים זה לחפ שאת המידע באינטרנט. אנחנו מחפשים מידע שיכול להסביר לנו על התהליך ועל האנשים שיכולים לקחת בו חלק. כך אנחנו נוכל לדעת, איך עלינו להתנהל, מה עלינו לעשות ולא פחות חשוב, למה בדיוק אנחנו אמורים לצפות. 

לכן, כשאנחנו ניגשים לתהליך של תכנון ועיצוב מבנה חדש או שיפוץ מבנה ישן, אזי סביר להניח, לפני שנעשה את הטלפון הראשון לאחד מבעלי המקצוע, הרי שנבחן באינטרנט מה אנחנו צריכים, אל מי אנחנו צריכים לפנות, מה אנחנו אמורים לעשות, איך אנחנו אמורים לעשות. המטרה שלנו צריכה לגבש תוכנית פעולה ברורה ורק אז ליצור קשר עם בעלי מקצוע שיוכלו ליישם את התוכנית בפועל. 

אתרים כמו אינטריו ואחרים, אמורים לספק לנו את כל הכלים, בין אם זה אומר, מקור השראה לתכנון ועיצוב, מידע על בעלי מקצוע, בפרט אדריכלים ומעצבי פנים, אליהם נוכל לפנות בשביל לשכור את שירותיהם, במטרה שהם יישמו את התוכנית ויוציאו אותה לפועל עבורנו, כפי שאנחנו רוצים. בנוסף, אנחנו נקבל מהם מידע משלים שיכול לעזור לנו לנהל את התהליך בצורה הרבה יותר חכמה. 

השאלה היא, כיצד אנחנו יכולים לייצר תהליך עבודה חכמה, כיצד אנחנו יכולים להפוך את התוכנית שלנו להרבה יותר פשוטה, יעילה וישימה. במילים אחרות, כיצד אנחנו אמורים לקרוא ולהבין את המידע שאנחנו מקבלים דרך אתרים שונים באינטרנט. 

צריך לזכור, אנחנו מקבלים הרבה מאוד מידע, בין אם אנחנו רוצים ובין אם לא. אתרי האינטרנט מספקים לנו מגוון רחב של פריטים, חלקם חשובים וחלקם לא. אנחנו צריכים לדעת איך להשתמש במידע, איך לקרוא וכיצד להוציא ממנו את המיטב עבורנו. 

איך משתמשים במידע בצורה טובה ויעילה

נניח ואנחנו נכנסים לאתר אינטריו ומקבלים מידע על אדריכלים ומעצבי פנים. האם כל פרט שאנחנו נקבל שם הוא חשוב עבורנו? יכול להיות, זה בתנאי שאנחנו משתמשים בו בצורה נכונה. 

לכן צריך להקפיד קודם כל להחליט מה חשוב עבורנו. איזה מידע יכול לשרת אותנו ועל מה אנחנו יכולים לדלג. למשל, אם אנחנו מקפידים על מידע שקשור לניסיון, אז עלינו לתת דגש נרחב יותר לזה, אם חשוב לנו יותר הסגנון של המעצב או האדריכל, חשוב לנו לדעת שהוא התעסק בעבר בפרויקטים כמו שלנו, אז אנחנו נצטרך לתת דגש נרחב יותר לנקודות אלו. 

צריך לזכור עוד נקודה, המידע שמופיע, בין אם זה מידע על אדריכלים או מעצבי פנים ובין אם זה מידע כללי בנושא, הוא רק חלק מהעניין, אנחנו צריכים לקרוא הכל, להכין לעצמנו סט של שאלות, נקודות, וכאשר ניפגש עם אנשי מקצוע, אז נוכל לקבל את כל התמונה במלואה, דרך התשובות שיספקו לשאלות שנעלה בפניהם. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים