חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

יוגשו תכניות פיתוח ושידרוג ברחוב בר כוכבא

 

במסגרת סבב הפגישות האינטנסיבי שקיים ראש העיר, רמי גרינברג ואנשי המקצוע מטעם הרשות עם יזמים, הוחלט על שורה של צעדים אשר צפויים לשדרג בשנים הקרובות את רחוב בר כוכבא ובתוך כך - את מרכז העיר כולו 

 

לאחרונה נפגש ראש העיר רמי גרינברג עם היזמים המקדמים את הבנייה ברח’ בר כוכבא 19. מדובר על מתחם אשר מכיל מבנה לשימור שבו פועלת כיום חנות אופניים. על פי התכנון, המבנה המיועד לשימור ישופץ ויציע תמהיל דירות מגוון, בין 2.5 ל-4 חדרים לצד חנויות מסחר.

לקראת הגשת התכנית לועדה המקומית, דרש ראש העיר את הפחתת מס’ יחידות הדיור מ- 38 יחידות ל-34. לאור כך, התכנית תעבור את התיקונים הנדרשים ותוגש בקרוב לאישור הועדה המקומית.

במסגרת הליך ההתחדשות העירונית המקודם בימים אלו ע"י הרשות, ראש העיר נפגש לאחרונה עם יזמים נוספים בנוגע לשידרוג משולש הרחובות בר כוכבא, אבן גבירול והמכבים. במסגרת הפגישה הוחלט לזמן את דיירי הרחובות לכנס שבו ראש העיר יציג בפניהם את ההתחדשות הצפויה באזורם לצד הזכויות המגיעות להם. במתחם המדובר, שכעת נמצא בראשיתו של התהליך התכנוני, צפויים להיבנות בנייני מגורים שיכילו תמהיל דירות מגוון וכן אזור משרדים ומסחר 

הפיתוח ברחוב בר כוכבא הוא חלק מהשידרוג הכולל המתוכנן באזור, כמו, חידוש התחנה המרכזית, שידרוג צירי התחבורה במסגרת התכנית ’מהיר לעיר’ של משרד התחבורה וכן חידוש בניינים נוספים אשר נמצאים בהליכי תמ"א מתקדמים.

ראש העיר רמי גרינברג: "עם כניסתי לתפקיד שמתי למטרה את שידרוג מרכז העיר על מנת שיזמין אוכלוסיות חזקות לאזור וישדרג את איכות חייהם של המקומיים. במסגרת החזון למרכז העיר, ניתן לראות שהוא קורם עור וגידים ומקודמים פרוייקטים לרווחת התושבים, לצד מבני ציבור ומתחמי מסחר ופנאי. ההתחדשות העירונית בעיצומה ואנחנו עושים כל שניתן כדי להקל על ההליך הבירוקראטי ולהוציא אל הפועל את התכניות בהקדED האפשרי תוך תשומת לב מרבית לפתרונות התחבורתיים ולתשתיות."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים