חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון שומרת על מקומה בצמרת

 

זו השנה השנייה שהעיר ממוקמת במקום השני בדירוג היציבות הפיננסית של העיריות הגדולות (מעל 200 אלף תושבים) לשנת 2019ראש העיר, מוטי ששון: ”עיריית חולון ממשיכה להתנהל באופן יעיל ואחראי, הודות לאנשי מקצוע מצוינים. אנו עושים כל מאמץ על מנת להמשיך ולהתנהל כך גם בעתיד”.

 

זו השנה השנייה שהעיר ממוקמת במקום השני בדירוג היציבות הפיננסית של העיריות הגדולות (מעל 200 אלף תושבים) לשנת 2019

 ראש העיר, מוטי ששון: "עיריית חולון ממשיכה להתנהל באופן יעיל ואחראי, הודות לאנשי מקצוע מצוינים. אנו עושים כל מאמץ על מנת להמשיך ולהתנהל כך גם בעתיד".

מחקר שערכה חברת המידע העסקי BdiCoface  במסגרת דירוג BdiCode   לשנת 2019 מדרג את חולון במקום השני בדירוג היציבות הפיננסית של הרשויות המקומיות הגדולות.. במקום הראשון עומדת שכנתה מדרום – ראשון לציון ובמקום השלישי נמצאת שכנתה מצפון– תל אביב.

הדירוג השנתי של חברת המידע העסקי D&B ישראל מתפרסם אחת לשנה והוא כולל שלוש ’קבוצות’ ערים – הערים הגדולות, שבהן יותר מ-200 אלף תושבים, הערים הבינוניות, שבהן 50 עד 200 אלף תושבים, והערים הקטנות שבהן פחות מ-50 אלף תושבים. היציבות הפיננסית של רשות מקומית הינה תוצאה, בין השאר, של הכנסות הרשות, שיעור הגרעון שלה, הD7צב הסוציו-אקונומי של התושבים וה=כולת לגבות מהם את מיסי העירייה וכן מהתנהלות יעילה ואחראית של העירייה גם מבחינה תפעולית וגם מבחינה פיננסית.

חולון, כאמור, מדורגת בסקר שנייה עם הכנסות של 1.218 מיליארד שקל ושיעור גביית הארנונה הגבוה ביותר מבין הערים הגדולות: 96%.

 

בברכה,

נורית בייסקי

דוברת עיריית חולון

טל’:  5027334/5

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים