חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מזנונים פריט ריהוט משלים לבית

 

אם אתם מחפשים פריט משלים לבית שיוסיף רבות לחלל הסלון שלכם ואף לאווירה השוררת בו, אתם חייבים מזנון

 

אם אתם מחפשים פריט משלים לבית שיוסיף רבות לחלל הסלון שלכם ואף לאווירה השוררת בו, אתם חייבים מזנון. באמצעות מזנון בחלל הסלון תוכלו לתת לחדר הסלון טאץ’ שונה ומיוחד שיוסיף רבות לאווירה בחלל הסלון ולשאר הריהוט בו. התאמה מדויקת בהתאם לצרכים האישיים שלכם ובייעוץ של איש מקצוע תיתן לכם את הלוק המושלם לסלון שלכם. כך שאם יש לכם בית בסגנון מודרני נגיעות של מזנון בעיצוב אישי ומיוחד יוסיף לחלל הסלון ולבית בפרט. כמו כן, תוכלו לשחק עם הניגודיות של המזנונים, בין אם מדובר על המראה המודרני או המראה הקלאסי, מראה זה יוסיף רבות לביתכם ובפרט לחדר הסלון.

מזנונים הם חלק חשוב מריהוט חדר הסלון

אם אתם רוצים להוסיף לחדר הסלון שלכם וליצור אווירה נינוחה, קלילה וכייפית, אתם חייבים להוסיף לו מזנון בעיצוב מודרני אשר יכול להשתלב בחלל הבית. המזנון יכול בסגנון קלאסי ואז לתת ניגודיות בין המודרניות לקלאסיות, או להיות מודרני חלק מהבית כולו המושתת על כך. כמו כן, בעת קניית מזנון חשוב לדעת אם הולך להיות דומיננטי או שהוא יהיה עם נגיעות קלאסיות. עיצוב פריטי ריהוט משלימים שכוללים שידות מעוצבות וחדשות, שולחן בעיצוב מודרני וכן מזנון הם חלק בלתי נפרד מהחלל הבית ובפרט חלל הסלון.

מזנונים משלימים או יוצרי ניגודיות

החלטתם לרכוש מזנון חדש מזל טוב, רגע לפני שאתם בוחרים מזנון חדש מבין מגוון סוגי המזנונים השונים , חשוב שהמזנון שלכם יתאים לחלל הסלון ושאר הריהוט בו. מאחר שקיימים מזנונים שונים בסגנונות, צבעים ודגמים שונים, יש להתאים את סוג המזנון לחלל הבית הסלון לצבעיו וכן לריהוט בו. ישנם מזנונים קלאסיים אשר שילובים ביחד עם מזנונים מודרניים יוסיפו רבות לחלל הסלון. מזנון לטלוויזיה הכולל אלמנטים קלאסיים אשר מיוצרים מעץ יתאימו עד מאוד לפריטים שונים בסלון שגם כן מעץ וצבועים באותה משפחה. אך אם בא לכם ליצור ניגודיות, תוכלו לשלב מזנון מעץ עם שידות ממתכת צבעונית.

איזה מזנון כדאי לשים בבית משלים או יוצר ניגודיות?

בחירת המזנון תלויה בריהוט שקיים בסלון וכן בצרכים האישיים שלכם. אם אתם מעוניינים לשמור על הקו של הבית שהוא קלאסי תוכלו למצוא פריטים משלימים קלאסיים שיוסיפו רבות וישמרו על ההרמוניה בחלל הסלון. אך אם בא לכם לשבור את ההרמוניה וליצור ניגודיות כי זה מה שאתם אוהבים בחיים, כדאי שתמצאו פריטים שיוצרים ניגודיות בין חומר המזנון שקניתם לבין שאר הריהוט ששולט בחדר הסלון. לכן רגע לפני שאתם מחליטים לרכוש לכם מזנון חדש חשוב שתתייעצו עם מעצב בתים שיעזור לכם להתאים את סוג המזנון שאתם רוצים לרכוש לחלל הסלון שלכם ולשאר הריהוט שיש בו. הודות לייעוץ זה תוכלו להגיע לתוצאות מושלמות ולשנות את הסגנון והאווירה בחדר הסלון שלכם בצורה דרסטית.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים