חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

ילקוטים וציוד לבתי הספר לתלמידים

 

חברת המים מניב במסורת השנתית ”פותחים שנה בראש שקט”* סאלי לוי, מנכ”לית החברה: ”אנחנו גאים בהשקעה הכפולה, גם בפיתוח תשתיות וגם בסיוע למאות משפחות פחותות יכולת”

 

  חברת המים מניב במסורת השנתית "פותחים שנה בראש שקט"* סאלי לוי, מנכ"לית החברה: "אנחנו גאים בהשקעה הכפולה, גם בפיתוח תשתיות וגם בסיוע למאות משפחות פחותות יכולת".

 כמדי שנה וכמיטב המסורת, יצאו עובדי חברת המים מניב ראשון לציון, לחלוקת ילקוטים וציוד לבתי הספר ל-200 תלמידים מרחבי העיר. ההחלטה על הזכאים התקבלה בשיתוף פעולה מלא עם המנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון. הציוד הועבר למוקדי חלוקה ברחבי העיר ומשם נעשתה הפצה ישירות לאותן משפחות. באמצעות פרויקט "פותחים שנה בראש שקט", התלמידים והוריהם פתחו שנת לימודים הוגנת, שוויונית ומעצימה. ראש העירייה, רז קינסטליך, שיבח את היוזמה ואמר "רוח ההתנדבות והערבות הדדית היא חלק מתפיסת העולם שלנו בעירייה ובחברות העירוניות".

מנכ"לית חברת "מניב", סאלי לוי, הוסיפה: "אנחנו גאים בהשקעה הכפולה שלנו בקהילה, גם בפיתוח ובשדרוג תשתיות המים והביוב וגם בסיוע למאות ילדים בעיר לפתוח את שנת הלימודים עם ילקוט חדש ומצויד היטב ובראש שקט. זהו פרויקט מקסים שבו עובדי החברה נרתמים לפעילות חשובה זו. ילדי ראשון לציון מהווים את העתיד של העיר ולכן אנחנו משקיעים בהם, באמצעות פרויקט זה לצד פרויקטים חברתיים נוספים".

מניב ראשון היא חלק מהמארג העירוני של העיר ראשון לציון, ומהווה עוגן לטיפול בתשתיות העיר ולמתן שרות מיטבי לתושבי העיר בכל המישורים. לפרויקט זה שותפים דירקטוריון החברה וראש העירייה – מר רז קינסטליך, העומד בראש דירקטוריון החברה.

 "מניב" היא חברת המים, הניקוז והביוב של תושבי ראשון לציון. החברה הוקמה בשנת 2002, והייתה הראשונה, אשר זכתה לרישיון הפעלה במסגרת חוק תאגידי מים וביוב. "מניב ראשון" עומדת בחמישה תקני ISO ונחשבת למצטיינת בישראל במסגרת המדד הממשלתי של תאגידי מים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים