חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

הכל על ההיערכות לרישום לצהרונים באם המושבות

 

במסגרת היערכות העירייה לפתיחת שנת הלימודים הקרובה בגנים, התקיימה פגישה רבת משתתפים עם מפעילי הצהרונים בעיר

 

הפגישה שהייתה בהובלת ראש מנהל החינוך ומ"מ ראש העיר רון כ"ץ, עסקה בין היתר בחלוקת הצהרונים לכל אחד מהגנים שנמצאים בתחומי הרשות.

בשונה מפרסומים קודמים בנושא, בפגישה הוחלט על היערכות מחודשת בצהרונים הנותנים מענה לילדי שכונת אם המושבות.

החוקה החדשה שנקבעה, היא כי הגנים דליות, חצבני ומורן יופעלו ע"י צהרונית אם המושבות:03-9238877/8/9; הגנים עמיעז, שילה וזויתן, יופעלו ע"י צהרונית טומשין:03-9689119;

בנוסף, הגנים אשלים, דרגות, השופט, דן ובניאס, יופעלו ע"י צהרונית המשכיל: 08-9365484.

ראש העיר, רמי גרינברג: "פתיחת שנת הלימודים נמצאת בראש סדר היום העירוני ואנחנו פועלים במטרה שהפתיחה תהיה חלקה וטובה לילדי פתח תקוה והוריהם. אני נמצא בקשר רציף עם גורמי המקצוע באגף החינוך אשר עמלים לילות כימים על מנת שילדי העיר יקבלו את המיטב עם פתיחת השנה ואת כל הכלים הדרושים להם כדי להצליח. אני מודה לעובדי אגף החינוך ובראשם לרון כ"ץ ממלא מקום ראש העיר, על העבודה המסורה למען ילדי פתח תקוה." 

רון כ"ץ, ראש מנהל החינוך ומ"מ ראש העיר מסר: "ראש העיר רמי גרינברג ואני יחד עם אנשי המקצוע המסורים בעירייה, פועלים ללא לאות על מנת שתלמידי פתח תקוה יפתחו את שנת הלימודים בצורה המיטבית והנוחה ביותר. במסגרת ההיערכות המחודשת לגבי הצהרונים בשכונת אם המושבות, אנחנו מנגישים את המידע בטווח זמן סביר כדי למנוע בילבול וחוסר הבנה בעת הרישום. אגף החינוך על שלל תחומיו ערוך ומוכן לתת מענה על כל תקלה שלא תבוא לקראת פתיחת שנת הלימודים. נכון לעכשיו, כל הגזרות מנוהלות כסידרן."

 בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת דובר עיריית פ"ת)

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים