חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תביעה תאונת דרכים

 

במדינת ישראל, מתרחשות כ-180 תאונות דרכים מדי יום. נתונים אלה מדאיגים וכדאי, כי תהיינה לכם המלצות למקרה של תאונה חלילה במידת הצורך, יש להזמין אמבולנס

 

במדינת ישראל, מתרחשות כ-180 תאונות דרכים מדי יום. נתונים אלה מדאיגים וכדאי, כי תהיינה לכם המלצות למקרה של תאונה חלילה במידת הצורך, יש להזמין אמבולנס. אפילו אם הנפגע אינו חש בכאב, לעולם אין לדעת מה חומרת הפגיעה. במידה ונפגעתם נפשית או גופנית, יש להגיש תביעה תאונת דרכים. כאשר מדובר בתאונה מסוג זה, עצם העובדה שאתם סובלים מכאבים, מגיע לכם פיצוי מחברת הביטוח של הרכב הפוגע. יש לאסוף כמה שיותר חומר רפואי, היות ולא ניתן ממש להוכיח כאב ולכן ככל שיהיו יותר תיעודים רפואיים, הפגיעה תוכח בביהמ"ש.

 אספו ראיות לתיק תביעה בגין תאונת דרכים

 כאמור ראיות הן הדבר החשוב ביותר כאשר אתם מכינים תיק תביעה תאונות דרכים. יש לצלם תמונות מהתאונה וכן, לצלם חלק מתהליך ההחלמה. הדרך השנייה הטובה ביותר להמחיש את הנזק הנגרם לכם גופנית, הינה באמצעות תמונות של הפציעות שספגתם במהלך התאונה. יש לגשת לקופת החולים או לפיזיותרפיה או לכל טיפול רפואי אחר שתצטרכו לקבל עקב תאונת הדרכים ולשמור את כל החומר הרפואי, על מנת לאסוף אותו בתיק שתכינו  לעוה"ד שלכם אשר מתמחה בדיני תעבורה ודיני נזיקין.

 החשיבות של ייצוג עו"ד  תאונות דרכים ונזיקין

 עורך דין המתמחה בנושא כמו תביעה תאונת דרכים, הינו מומחה בחקיקה ובפסיקה הרלוונטית שלבטח, מרשו לא מצוי בהם. גם חברות הביטוח הפכו למתוחכמות יותר ויש ברשותה מומחים משפטיים, כך שזו הסיבה כי מן הראוי, גם הלקוח שנפגע מתאונת דרכים יהיה מיוצג באופן הולם ע"י עורך דין מוכר בתחום זה ושיש עליו המלצות ומוניטין. לעיתים, אין צורך להגיעה לבתי המשפט בתביעות, כאשר עוה"ד של הלקוח נפגע כתוצאה מתאונת דרכים, יוכל לבוא במשא ומתן מול חברת הביטוח, בכדי להשיג פיצוי הולם ללא צורך במשפט.

 יש לציין, כי  עו"ד המתמחה בנושא תאונות דרכים ודיני נזיקין, ילווה את הלקוח מרגע קרות התאונה ועד לפסק הדין במשפט, על מנת שיוכל לזכות בפיצויים המגיעים לו כחוק. ישנם נפגעי תאונות דרכים, אשר אינם מיוצגים ע"י עו"ד וחוקר מטעם חברת הביטוח, יוכל להגיע במסווה או בטענה של עובר אורח לביתם, והם עשויים ליפול בפח. עו" ד ינחה את לקוחותיו בכל פעולה שעליהם לנקוט או יזהיר אותם מכל מיני התרחשויות, מה שימנע כישלון במשפט.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים