חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

מקדמים את הסחר בקו ניו יורק – ירושלים

 

משלחת בראשות יו”ר תחום הטכנולוגיה והסייבר של לשכת המסחר בירושלים, זוהר קמחי, נפגש עם נשיא לשכת המסחר בניו יורק מארק יפה.

 

השבוע (14.7.19) הגיע משלחת בראשות יו"ר תחום הטכנולוגיה והסייבר של לשכת המסחר בירושלים, זוהר קמחי, ללשכת המסחר בניו יורק בראשות נשיאה מארק יפה, והלנה נאט, מנהלת לשכת המסחר בעיר ניו יורק רבתי.

במפגש נדונו הדרכים לקידום הסחר והזדמנויות עסקיות בין הלשכות, וכפלטפורמה ראשונית לבניית שיתוף הפעולה שיקודם לקראת חודש ספטמבר, בו יהיה אירוע רשת גדול משותף שבו יוצגו מספר מיזמים לקהילה העסקית בין המדינות.

מנהלת לשכת המסחר בעיר ניו יורק רבתי הלנה נאט, הציגה  את הפעילויות של הלשכה בניו יורק ולאחריה התקיים סיור מקיף בלשכת המסחר ניו יורק. במסגרת הסיור נלמד, כי המשימה של לשכת המסחר ניו יורק, היא לשפר את האקלים העסקי ואת איכות החיים של ניו יורק מטרופולין עבור עסקים, עובדים, תושבים ומבקרים. היא מספקת שירותים בעלי ערך ליותר מ -30,000 מנהיגים עסקיים ואזרחיים המייצגים את עמוד השדרה של הקהילה העסקית של ניו יורק.

מידי יום, לשכת המסחר ניו יורק, מסייעת  לעסקים קטנים תאגידיים לגדול לחסוך כסף! הלשכה יצרה בריתות עם מנהיגים עסקיים, איגודי סחר, תאיות אחיות, סוכנויות ממשלתיות, פקידים אזרחיים נכבדים זרים כדי להשיג את מטרותיו של העסק – שירות הקהילה. הלשכה גם מקדמת רשת, expos עסקים, פורומים חינוכיים ואירועי סחר בינלאומי.

לדברי יו"ר ראש תחום הטכנולוגיה והסייבר  של לשכת המסחר בירושלים, זוהר קמחי: "ראשית אבקש להודות לך מכובדי נשיא לשכת המסחר הניו יורק, על האירוח והנכונות לקידום הסחר והזדמנויות העסקיות בין הלשכות שלנו התרשמתי מאוד מפעילותכם ולראייתי שתי הלשכות ירושלים וניו יורק, דומות מאד בפעילותם והמטרות אותם הציבו לקידום רווחת חבריהם בקהילה העסקית והפלטפורמות אותם מעמידות להרחבת הזדמנויות העסקיות"

נשיא לשכת המסחר ניו יורק,  מארק יפה: "לשכת המסחר ניו יורק שמחה לארח אתכם, אשמח מאוד להיפגש עם נשיא לשכתכם מר דרור אטרי וחברי הנהלת הלשכה בכדי לקדם צעד נוסף בקידום שיתוף הפעולה בנינו". לשכת המסחר בניו יורק מתכוננת לאירוע רשת גדול במהלך ספטמבר, ואני מביע תקוותי כי צוות המשלחת הישראלית של לשכת המסחר ירושלים, ייקח חלק פעיל באירוע שבמסגרתו נוכל להכריז על הסכמתנו ההדדית לקידום נושאים משותפים לפיתוח המסחר וקירוב הלבבות בין חברנו בין שתי הלשכות.

קמחי, הזמין את נשיא הלשכה בניו יורק וצוותו לבוא לבקר אותנו בירושלים, כאורחי כבוד של לשכת המסחר ירושלים. הנשיא יפה, השיב בחיוב. עוד סוכם בין הצדדים על בחינת תאריך לקידום המפגש של שתי הלשכות ירושלים וניו יורק.

"אני  יותר מאשמח  לנצל את ההזדמנות הזו כדי להיפגש עם הנשיא דרור אטרי וחברי ההנהלה" אמר, מארק יפה, בסיום המפגש, ואני בצפייה להמשך המפגשים והנושאים שדנו בהם.

לדברי קמחי : "מצאתי בלשכה הגדולה בניו יורק, מקום חם וידידותי המעוניין לאמץ את ההזדמנות ולהדק את הקשר והידידות עם לשכת המסחר בירושלים. ועל ידי כך לחלוק עם שני נשיאי הלשכות הזדמנויות עסקיות גדולות יותר ושיתוף  הדדי". ללא ספק זוהי תחילתה של ידידות מופלאה.

בתמונה: זוהר קמחי יו"ר תחום הטכנולוגיה והסייבר בלשכת המסחר ירושלים עם מארק יפה נשיא לשכת המסחר ניו יורק.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים