חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

בילוי מהנה באווירה אירית

 

רוצים לבלות עם אווירה רומנטית, חמימות ועיצוב מקורי? האו’סליבן הוא המקום בשבילכם

 

לאו’סליבן הגעתי כדי ליהנות מהופעה של "Sultans Of Swing" שהעלו ערב מחווה ללהקה הבריטית "Dire Straits". נכנסתי לבר לצלילי סאונד-צ’ק וחזרה גנרלית של האמנים, רגעים שמוכרים לי מעולם הבמה מתוקף היותי רקדנית. המקום הרשים אותי בעיצוב, באווירה החמימה, במקומות הישיבה המזמינים, ומבחינת הסאונד ללא ספק האו’סליבן משחקים במגרש של הגדולים.

לשמחתי, נתקלתי בקבלת פנים חמה של העובדים במשמרת. עם מבחר כל כך גדול של אלכוהול התחלתי את הערב בבירה כמובן, כמתבקש מבילוי בפאב אירי, ובנוסף קיבלתי צלחת בוטנים וחמוצים כדי ליהנות עוד יותר מהפתיחה. התפריט במקום מציע מגוון גדול ומספק של אוכל, והמנות נדיבות וגדולות: הרבה סוגים של מנות בשר, סלטים, מנות ראשונות בגדלים נוחים, בירות מרחבי העולם, ויסקי, אלכוהול משובח, ומבחר קינוחים.

ניסיתי את המעורב הטבעוני, שהיה שילוב של ירקות מבושלים מונחים על טחינה, והתענגתי על כל ביס. אסף, הבעלים של המקום, סיפר שבאו’סליבן מארגנים הופעות אחת לשבוע של אמנים כמו: מיכה שטרית, מאיה איזקוביץ’ וערן צור, בנוסף גם מארחים הרצאות, סטנד-אפ, אירועים, ארוחות שישי משפחתיות, ובעיקר דוגלים באווירה קלאסית ואיכותית.

בשעה תשע בלילה הקהל כבר התחיל לטפטף פנימה ולאכול לפני תחילת ההופעה, ובינתיים התאורה ומוסיקת הרקע בדיוק בווליום ובכיוונון הנכון. הקוקטיילים פוטוגניים במיוחד, וממה שיצא לי לטעום הם גם בהחלט עונים על הציפיות.

מאוד אהבתי שהישיבה הייתה בנישות נעימות או סביב שולחנות עגולים, שמאפשרים שיחה פחות מתאמצת ותחושה טובה במיוחד כשמגיעים בקבוצה גדולה. בזמן ההופעה האווירה באו’סליבן מחשמלת, הסאונד ממלא את המקום ואתה עטוף בחושך או במקום האינטימי בו אתה יושב.

בשבילי זה היה מצוין, כי יכולתי להסתובב לכיוון הבמה וליהנות מההופעה (אפילו ישבתי ליד אבא של אחד מחברי ההרכב). ביום רגיל באו’סליבן תמצאו זוגות, דייטים, חבורות קטנות ואנשים מהאזור שכבר עברו את גיל הנעורים.

המקום מתאים לבילוי אינטימי וכל התנאים בו יעזרו לזה להתקיים. משיחות שיזמו איתי שני זוגות קבועים במקום הם שיבחו את האווירה, את האוכל, ואת אסף, וקיבלתי רושם שהקהל באו’סליבן הוא קהל בית נאמן וקבוע. אז אם אתם מחפשים מקום לבילוי רומנטי, חברתי, עם טעם טוב, חמימות ועיצוב מקורי, אז בקיצור או’סליבן, או שתישארו בבית.

תעודת זהות

כניסה: הופעות – 18+, ביום רגיל 20+.

שעות פתיחה: א׳-ה׳ 03:00-19:00, שישי 03:00-18:00, שבת 03:00-19:00.

כתובת: שדרות המלאכות 121, מודיעין מכבים-רעות.

טלפון: 08-9702119.

פעילים בפייסבוק (אוסליבן הפאב האירי במודיעין) ובאינסטגרם (osullivan_irish_pub@).

 

חניה בחינם.

הזמנת מקומות ורכישת כרטיסים באתר.

 

מאת רוני ארגמן, בלוג אישי: משתדלת להצליח" ישראבלוג, ra.roniargaman@gmail.com

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים