חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

האישה שמצילה חיים על אופנוע

 

”האופנוע יאפשר לי להגיע לטפל במהירות האפשרית”: האישה הראשונה במד”א שתגיע להציל חיים על אופנוע כבד

 

ראומה מדינה עמית, חובשת מתנדבת במגן דוד אדום, יכולה מעתה להגיע מהר יותר למטופלים, עם ציוד מתקדם, כשהיא רכובה על אופנוע כבד. האופנוע מצטרף לצי הרכבים הייחודיים של מגן דוד אדום, שמטרתם להגיע לכל מקום כמה שיותר מהר, על מנת להציל חיים
 
לפני כארבע שנים, הוכשרה ראומה מדינה עמית מכוכב יאיר בקורס החובשים של מגן דוד אדום, ובהמשך, סיימה גם קורס נהגי אמבולנסים. מאז, היא מתנדבת בכל שבוע במד"א, כנהגת אמבולנס וככוננית ביישוב בו היא מתגוררת.
 
בטקס חגיגי בהשתתפות ראש מועצת כוכב יאיר יובל ארד, מנכ"ל מד"א אלי בין, מנכ"לית ידידי מד"א בישראל אורלי אריאל וחברי הנהלת במד"א, נחנך אופנוע חדש בארגון, שנתרם בסיוע אגודת ידידי מד"א. את ראומה, חובשת מתנדבת במגן דוד אדום, אימא לשלושה ילדים ויועצת שיווק במקצועה, תוכלו לראות מעתה בכבישי השרון על אופנוע כבד, בדרכה להציל חיים. "בזכות האופנוע נוכל להגיע מהר יותר בשטח הבינעירוני, לצמצם את זמני התגובה ולהציל חיים", אמר יו"ר הנהלת המתנדבים במרחב ירקון וחבר דירקטוריון מד"א חיים דגן.
 
"כשהתחלתי להתנדב במגן דוד אדום, הילדים שלי היו בני שנה, חמש ותשע. זה היה נראה לי בלתי אפשרי, אבל אני כל כך שמחה שהצלחתי. אין תחליף להתנדבות במד"א, והסיפוק שאני מרגישה כשאני מטפלת במי שזקוק לכך הוא אדיר". עוד סיפרה ראומה: "רכבתי על אופנועים כבדים במשך שנים רבות, ומאוד אהבתי את זה. החלטתי לוותר על הרכיבה לטובת הילדים. עכשיו, כשאני חוזרת לרכוב על אופנוע, תוך שילוב של עזרה לאחר והצלת חיים, הדבר מסב לי אושר גדול".
 
ראש המועצה המקומית כוכב יאיר-צור יגאל, יובל ארד: "אני מודה למגן דוד אדום ולמנכ"ל אלי בין על שיתוף הפעולה. ברצוני לציין את תרומתה של אפרת הגלילי, תושבת היישוב, המובילה את פעילות התחנה המקומית שמטפלת בעשרות קריאות בחודש, וכן את חיים דגן, גם הוא תושב היישוב וחבר דירקטוריון מד״א. כולי תקווה שבאמצעות האופנוע החדש שיפעל ביישוב ובסביבתו, ינצלו חיים רבים".
 
מנכ"לית ידידי מד"א בישראל, אורלי אריאל: "התרומה התאפשרה הודות לתורם שביקש שלא לציין את שמו. זו הרגשה מצוינת של שותפות ואמון גדול במגן דוד אדום ובפועלו הכל כך חשוב. אנו קוראים לציבור לשותפות במשימה חשובה זו בעבור כולנו".
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ברצוני להודות לתורם שביקש להישאר בעילום שם, ולאגודת ידידי מד"א, על תרומת האופנוע המתקדם, שמצטרף לצי הרכבים המתקדמים של מד"א, שמטרתם לקצר זמני הגעה לכל מי שזקוק לנו ברחבי הארץ. אני רוצה לברך גם את ראומה שבמסגרת התנדבותה במגן דוד אדום מצילה חיים רבים בכוכב יאיר וביישובים הסמוכים. האופנוע החדש והמתקדם יסייע לה להגיע במהירות האפשרית לכל מי שזקוק לטיפול".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים