חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ:  5 - 11 באפריל 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי :  5 - 11 באפריל 2019

 

טלה

תוספת של מחויבויות תיאלץ אתכם להשקיע תחת לחץ, אבל המאמץ שתשקיעו עוד יוכיח את עצמו. תיתכן גם בעיה מטרידה שעלולה לפגוע בביטחון העצמי שלכם, מצב הגורם לתחושת חוסר אונים מתמשכת. זהירות: משהו שייעשה או ייאמר עלול להרתיח אתכם ולגרום להתפרצותכם. נסו לא להיגרר לצעד קיצוני. כדאי להיות ערים למה שקורה כדי להימנע מעימותים.

 

שור

הרגישות הבריאותית חוזרת, ועימה חוזרות אותן תופעות מוכרות לכם. עד ה- 20 באפריל עשוי להדגיש עוד יותר את התשישות ואת חוסר האנרגיה. בימי סוף השבוע יחושו חלק מכם חסרי כוח לחלוטין ואתם נזקקים ליותר מנוחה ותשומת לב לעצמכם. שיפור בהרגשתכם יחול כבר בימים שלאחריו. אלה עשויים להחזיר לכם את ההכרה בכם ובעבודה הטובה שאתם מבצעים.

 

תאומים

ייתכנו מגעים שבהם תוכלו לבטא את הצדדים הייחודיים שבאישיותכם. ימי תחילת השבוע עשויים להבליט את העייפות המצטברת וכן את המתחים. ייתכן שאתם לוקחים על עצמכם יותר מדי, ובסופו של דבר הגישה הזאת עשויה להוביל לתוצאה הפוכה. זהירות מחוסר אמינות בענייני עבודה וקריירה. מיום שלישי ואילך: לבני המזל שביניכם צפויות חדשות מעודדות.

 

סרטן

ימי סוף השבוע ותחילתו עלולים לגרור מתח מבית או בעבודה, או עשויים להקצין בעיה בריאותית. הגישה הטובה ביותר היא להתפנן בחברה טובה ואוהדת. פוטנציאל עתידי: השבוע חשוב להתחיל במימוש תוכנית שתביא לביסוסכם הכלכלי וליכולתכם לקדם פרויקטים שיהיו רווחיים בעתיד. אנשי העסקים שביניכם חושבים על פרויקט או השקעה, ייתכן בנכסי דלא ניידי.

 

אריה

ימים אלה יהיו בסימן של הבלתי צפוי. תיאלצו למצוא פתרונות יצירתיים לכל מצב שאינו שגרתי, מצב שעשוי להדגיש את יכולתכם להתבטא בבהירות ולשכנע מאוד. קשרים עם ארצות אחרות יהיו עכשיו אינטנסיביים מתמיד. גם אם לא תכננתם נסיעה לחו"ל, איכשהו תמצאו את עצמכם קשורים לכך. התכתבויות והתקשרויות באמצעות האינטרנט בסימן של מזל והצלחה.

 

בתולה

ימים אלה קצת מתוחים ומלווים בלחצים ובתחושה של מתח ואי-ודאות לגבי העתיד. הקשרים עם האנשים הקרובים, אפילו עם בני הבית ועם חברים מושפעים מתחושה זו של ערפל ושל התלבטויות פנימיות. שלא כהרגלכם, תיסחפו רגשית ולא תהיו שקולים לגבי מה שאתם עושים ואומרים. קשר שיתחיל בתקופה זו לא יצטיין ביציבות, לפחות בשלב הראשון.

 

מאזניים

שימו לב: אנשים "מחפשים את הריב בציפורניים", ובכל הזדמנות יעשו עניין מדבר, שבשבוע שקט היו מבליגים עליו. במצב שנוצר כל הערה עלולה להצית סכסוך שאפשר למנוע אותו באמצעות שיחה גלויה על מה שמפריע לכל אחד בהתנהגותו של האחר. צירופי מקרים עשויים להנחות אתכם להגיע למקומות שבהם תפגשו אנשים באופן בלתי צפוי. נקטו זהירות בענייני כספים.

 

עקרב

כושר הביטוי שלכם מתחדד, אתם יודעים מה אתם רוצים ומצליחים לבטא את רצונותיכם. אנשים מעוניינים לשמוע לא רק את דעתכם, אלא גם את הדרך שבה אתם מביעים אותה. זהירות: במהלך השבוע מומלץ לא לנקוט בדרכים עקיפות, מה שגורם לבריחה מהמציאות, התעלמות ממה שלא נעים או לנקיטת מהלכים ערמומיים. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר.

 

קשת

עד ה- 20 באפריל יודגשו ענייני תקשורת, חו"ל ונסיעות. הכוכבים מעניקים לכם ימים של גירוי, עניין והתרגשות, במיוחד לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל. אנשים יתייחסו אליכם בצורה אוהדת ופתוחה יותר. מצד שני שימו לב: אתם חווים את כוכב סטורן במזלכם, המאלץ אתכם להבין שיש צורך להרפות ממה שהיה ולהיות פתוח לשינוי. זה תהליך הדרגתי שיביא לתמורה משמעותית.

 

גדי

אתם עייפים, חסרי מרץ ומחפשים משמעות וטעם לחיים. כלפי חוץ הפעלתנות שלכם נמשכת, אבל הקונפליקטים הפנימיים נוטלים מכם את שארית הכוחות. מסתמנים מתחים מבית, היחסים עם בני הזוג או האנשים הקרובים רגישים. בקשרים זוגיים שמרו על טאקט וזהירות, כל מילה שלא במקומה או טון חריף מדי עלולים לעורר ויכוח לא רצוי. רביעי-חמישי: אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר.

 

דלי

זוהי תקופה יצירתית ורבת השראה, אך האושר שלכם תלוי במידה רבה על חוש הומור ובשמירה על פרופורציות. הכוכבים עשויים להתיש אתכם לעיתים בשל אווירה טעונת מתחים ורגישויות יתר. ימים שלישי-רביעי עשויים להזרים לחייכם אנרגיה של נסיעות. חברתית, צאו לבלות. במישור הריגושים אתם מבוקשים ומחוזרים. לוו את פעילותכם בקריצה ובחוש הומור.

 

דגים

חלק מכם הם אנשים הנוטים להסתגר בתוך עצמם ולהסתייג מאחרים, אינם מבקשים עזרה וגם אינם רוצים בה. בשטח מסוים בחייכם אינכם בטוחים לאן הדברים פונים. במקביל, ייתכן שספקות עצמיים ופחד מכישלון מתעוררים וגם חשוב שהכבוד לא ייפגע. אתם רוצים לשנות, אך אין לכם כרגע את החופשיות והעצמאות להן אתם זקוקים. בהמשך החודש מצבכם עומד להשתפר.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים