חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ככה מנצלים תו נכה לרעה

 

הסיפור נגמר לכאורה טוב, הנהגת הגיעה התנצלה ונסעה והכל סבבה לכאורה. לכאורה, כי תשמעו את כל הסיפור. ותבינו שלא סבבה ולא נעליים... כנסו וקראו את הסיפור...

 

לפני כשעה הגעתי עם רכבי לחניית הנכים הרשומה על שמי ליד הבית ושם חנה לו הרכב שבתמונה. שלחתי הודעות וצילומים לכ 100 דיירים שמחוברים בקבוצת וואטסאפ, שמא הנהג מתארח אצל אחד הדיירים. מתברר שלא.
בלית ברירה הודעתי למשטרה, ושני השוטרים בניידת יחד עם המוקד בתחנה ניסו לשווא לאתר את הנהג. 
מה שהרגיע אותי טיפה זו הייתה הודעת השוטרים כי מדובר גם ברכב של גבר נכה, (שמו ידוע לי ולשוטרים) החניתי את רכבי על המדרכה (באישור השוטרים ועליתי לביתי).
לאחר כ 40 דקות! מתקשר השוטר מהחניה: הנהגת הגיעה. (הגיעה במקרה, במוקד לא הצליחו להשיגה) וביקשה להעביר את התנצלותה. התפלאתי, אבל התו על על שם של גבר. מישהו היה אתה? (לא אנקוב בשמו) הבהיר שהיא הייתה לבד ולדבריה היא מתגוררת באזור הקרוב (רחוב חרצית) .
אז הסיפור הוא פשוט עד שתתקבל גרסה אחרת. אשתו/בתו/אחותו של הנהג עם תו הנכה, שהיא אינה נכה! חנתה במשך למעלה מ 40 דקות בחניה רשומה, כשהיא לא הכחישה בפני השוטרים , שראתה את התמרור, אלא כנראה ראתה ו"התנצלה". 
אז גבירתי המ(ת)נצלת.... לא מקבל את התנצלותך המעושה, ואיני מראה את מס’ הרכב או את שמו של בעל תו הנכה, כי איני מחפש לעשות לך ולא לאיש אחר שיימינג..מציע שתתנצלי כאן ובגלוי!.
לשוטרים הסימפטים אין לי מילה רעה לאמר, כולל את העובדה שלא נתנו לה דו"ח על העבירה. לא נורא, גם שוטרים הולכים לעיתים לקולא. 
ומה דעתכם אתם?

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים