חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

סחטו גברים על רקע נטייתם המינית

 

לפני כשבוע התקבלה במשטרת ישראל תלונה מתושב אזור השרון שמסר כי נסחט ע”י אחרים, בשל נטייתו המינית. מהחקירה עולה כי השניים מכירים היכרות מוקדמת והחשוד הזמין אותו לפגישה בעלת אופן מיני בת”א

 

לפני כשבוע התקבלה במשטרת ישראל תלונה מתושב אזור השרון שמסר כי נסחט ע"י אחרים, בשל נטייתו המינית. מהחקירה עולה כי השניים מכירים היכרות מוקדמת והחשוד הזמין אותו לפגישה בעלת אופן מיני בת"א. כשהמתלונן הגיע למפגש, הבחין בשותפתו של החשוד ושניהם דרשו מהמתלונן להעביר לידיהם 200 ₪. בהמשך, אף ליוו אותו לכספומט קרוב ודרשו ממנו כסף נוסף. זמן קצר אחרי, החשוד דרש מהמתלונן בשיחה טלפונית 3,000 ₪ נוספים במזומן ואם לא יעביר לו, החשוד יפרסם סרטונים של המתלונן שהינם בעלי אופי מיני וכן יפיץ את נטייתו המינית ברבים. או אז גמלה בליבו של המתלונן ההחלטה ללכת לתחנת המשטרה ולהתלונן נגד החשודים.

ביום שלישי האחרון 19.2.19 קבעו החשודים והמתלונן להיפגש בעזריאלי בת"א. יחד עם המתלונן, הגיעו למפגש גם שוטרים במסווה ומיד לאחר העברת הכסף מהמתלונן לחשוד, השוטרים עצרו את החשוד ואת שותפו ובן זוגו שהיה בסמוך וצילם את המפגש. לאחר מעצרם, זומנה לחקירה שותפתו של אחד החשודים ולאחר חקירתה, היא נעצרה.

במקביל, התקבלה תלונה נוספת, מגבר מאזור השרון, שמסר כי הוא נסחט באופן דומה ע"י אחד החשודים ועל אותו רקע ומהחקירה התברר כי נסחט בדרישה לשלם 20,000 ₪ או שיפרסמו ברבים את נטייתו המינית.

אתמול התקיים דיון בהארכת מעצרם של החשודים (20, 18, 20 מת"א) בבימ"ש השלום בפ"ת. מעצרם של שניים מהם הוארך ביומיים ועד היום. מעצרו של החשוד השלישי הוארך ב-4 ימים ועד מחר.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים