חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  15 – 21 בפברואר 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 15 – 21 בפברואר 2019

 

 

 טלה

ביום שלישי נכנסת השמש למזל דגים, במיקום שקשור לתת ההכרה, בה תשהה חודש, מצב רגיש זה עשוי ליצור זמנית מצב לא נוח עבורכם. תקופה זו מדגישה את הבעיות שמהן אתם סובלים כמו נטייה לסבול מכאב ראש, מעייפות וממצב של קוצר רוח מתמשך. חשוב שלא תתכננו פעילויות מאומצות, ואל תעשו דבר שעשוי לפגוע בכם אנרגטית. שימרו על דיסקרטיות.

 

שור

מיקום הכוכבים במיקום נוח יותר למזלכם, מרמז על מגמה אידיאליסטית לשנות או להיטיב עם מצבים מעיקים. הצד החברתי מבטיח יותר, דברים יתחילו לזרום ותוכלו להצליח במישור קרוב ללב. אנשי העסקים שביניכם עשויים לזכות בפרץ מעודד של אנרגיה, נצלו את המישור החברתי שלכם כדי לקדם מגעים חשובים וברוכים לכם. עם זאת גלו איפוק ואחריות במעשיכם.

 

תאומים

ביום שלישי תיכנס השמש לבית הקריירה שלכם, מצב שעשוי להדגיש במהלך החודש הקרוב ענייני קריירה ומעמד. יש בכם  ניצוץ של חיוניות המבקש להשתחרר, לכן מומלץ להפעיל אלמנטים מאווררים של מרחב וגיוון ולסגל פתיחות מחשבתית לגבי מצבים חדשים בשטח. לקראת המחצית השנייה של השבוע מתחילה להתגנב לחייכם תחושה שעשויה להשפיע עליכם אנרגטית.

 

סרטן

נושאים שקשורים לנסיעות ושינוי אווירה עשויים להעסיק אתכם והכימיה או שיתוף פעולה עם מישהו שם עשוי לקבל גוון אידיאליסטי. אתם חשים את המשיכה שיש לכם כרגע למקומות רחוקים, כמו גם לימודים והשתלמויות, שעשויים לקבל עכשיו דגש במהלך השבועות הבאים.   יתקבלו בשורות משמחות הקשורות לחו"ל, או מכאן, ובכלל זה תכנון נסיעה עתידית.

 

אריה

אתם עשויים להיכנס לתחושה שהחיים לא מתנהלים ביציבות, ואכן הדרך שלכם כרגע היא להתוודע לדברים חדשים באיטיות, לבחון את השטח ולא לקפוץ למשהו שאינכם מכירים מספיק. היחסים עם בני הזוג או קולגות דורשים הרבה טאקט וזהירות. כדאי לזכור כי זוהי תקופה המועדת לסכסוכים מיותרים וקצת איפוק יעזור. נושאים פיננסיים מחייבים ערנות ואחריות.

 

בתולה

מיקום הכוכבים פותח בפניכם את הרצון לקידום והתפתחות אישית. מומלץ לראות דברים ומצבים באופן אובייקטיבי, הגיוני ומציאותי ככל האפשר ולא לאפשר לרגשות להטות אתכם מהמסלול שקבעתם לעצמכם. זהירות: שימו לב לנושא יחסי אנוש, משבר או ויכוח עלול לפרוץ השבוע, ומשבר ביחסים, או אולי אכזבה, עלולים לפקוד אתכם. היו מתונים בתגובותיכם.

 

מאזניים

ימי סוף השבוע נוטים למצבי רוח, אך לקראת יום שני כושר הביטוי מתחדד ויכולת השכנוע והקסם שלכם יהיו במיטבם. השבועות הבאים עשויים להתאפיין בעבודה מאומצת וברגישות בריאותית. חשוב שתשימו לב לכך ושתהיו מודעים למגבלותיכם. האטה בקצב תסייע לכם למנוע מצבי עייפות ושחיקה. גם אם לא תשיגו את מטרותיכם מיד, התמדה ומאמץ יובילו אתכם בכיוון הנכון.

 

עקרב

אלה שחשו שנוצרה עצירה מסוימת בחייהם, יחושו בזרימה מחודשת. בשבועות הבאים תרגישו טוב יותר ושינוי מפתיע בתפיסתכם ישפר את מצב הרוח שלכם, ובנוסף יעניק לכם מגמה אידיאליסטית, ותחושה של גיוון והתחדשות תלווה כל עשייה שלכם. אנשים שונים מן הרגיל יאכלסו את היומיום שלכם, גם אם אינכם מקיימים סדר יום שגרתי. חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות.

 

קשת

התקופה עשויה להיות יצירתית ויוצאת דופן, שלבו עסקים עם הנאה. הכוכבים עשויים לאלץ אתכם להסתכל על החיים מזווית פרקטית יותר, זאת כדי לנווט את האנרגיה שלכם לכיוונים הנכונים. בהשפעת כוכב מארס קל לרופף את המשמעת ולנטות לשיגיונות. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה, ואל תאבדו ממזגכם אפילו לרגע. ענייני כספים והשקעות מעסיקים אתכם.

 

גדי

התקופה אמורה להביא עימה הזדמנויות בתחומים מרכזיים בחייכם ולהחזיר לכם את הכוחות כדי להתקדם ולהתפתח, או להשתלם בשטח המושך אתכם. מתחילה תקופה יצירתית ורבת השראה וזּה הזמן למצוא את שביל הזהב בין היכולת לחדשנות ופריצת דרך, לבין שמרנות שתאפשר עשייה מוצלחת במיוחד. קשר מסוים דורש מכם רצינות ואחריות.

 

דלי

סדר היום שלכם עלול להשתנות בשל מצבים משתנים ממה שתכננתם, וזה אומר שכל פעולה, במיוחד אם היא כרוכה בסיכון, עשויה לסחוף להפסד. מומלץ להתרשם ממצבים ומאווירה, אך אל תמהרו לתת אמון במי שאינכם מכירים היטב. זה לא הזמן לקחת סיכונים, למרות המשיכה לעשות זאת. חשוב לעשות את הצעד הנכון בעיתוי הנכון, והחושים שלכם יסייעו לכם בכך.

 

דגים

אתם נכנסים לחודש פעיל ואנרגטי. התקופה מסייעת במיוחד ליוצרים ולאמנים, שיש להם כרגע השראה ויכולת להתעלות מעל לאפרוריות היומיומית. תבינו שעשיתם כברת דרך ושעכשיו אולי יש באפשרותכם להתמודד עם עצמכם ועם אלה הסובבים אתכם. אפשר לרחף ולחלום על כוכבים וקרני ירח, אך היו מתונים, זהירים ובמיוחד דיסקרטיים. כל חשיפה עשויה לפגוע ולקלקל.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים