חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 1-7 בפברואר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי : 1-7 בפברואר 2019

 

טלה

הירח החדש (בימים ראשון-שני) עשוי להעיד כי נושאים חברתיים עשויים לתפוס את תשומת הלב שלכם. קיימת שאיפה לחרוג ממגבלות היומיום מבלי לוותר על הביטחון שבשגרה. כדאי לשלב עסקים עם הנאה לתועלתכם. אלה שעסוקים בפעילות התנדבותית יכולים ליהנות מפעלתנות מעשייה שתעניק להם סיפוק ומרחב. מנגד, אל תניחו ללחצים חיצוניים וכפייתיים להשפיע עליכם.

 

שור

ראש חודש (בראשון-שני) מדגיש ענייני עסקים וקריירה. אלה מכם שניחנו בראש פתוח יש אכן רצון לשינוי וכמיהה לעבר כיוונים חדשניים. הפעילו חושים חדים. זווית העימות שבין הכוכבים מארס ואוראנוס עלולה להביא איתה עצבנות ולגרור פתיל קצר. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה.

 

תאומים

הירח החדש (בימים ראשון-שני) עשוי להדגיש ענייני חו"ל, נסיעות ולימודים. זוהי שעתם היפה של אלה שגישתם לחיים בשלה, סקרנית ופתוחה. מומלץ לחדש את האנרגיות שלכם בדגש על נושאים חברתיים שיאפשר לכם פלטפורמה של גדילה והתפתחות. מנגד, הפעילו תמרון אלגנטי בין שיתוף פעולה לבין הפגנת עצמאות והתנגדויות. גלו סובלנות, הדבר יפעל לטובתכם.

 

סרטן

הירח החדש (בראשון-שני) מצפה מכם למצוא את האיזון בדינמיקה בין המבטיח לבין המוציא לפועל כדי לחוש בטוחים, במיוחד בענייני כספים והשקעות. לכן חשוב שתרכזו את כוחותיכם, תגדירו לעצמכם מטרות ותתמקדו בהם. קשר משמעותי ותכליתי עשוי להתפתח. שמרו על חושים מחודדים כדי להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות. בחרו נחמה אנרגטית באווירה רגועה.

 

אריה

ראש חודש בראשון שני, בית הזוגיות והשותפויות שלכם, מקפיץ השבוע את הפיוז שלכם ואת הנטייה לדרמות, עם דגש על סיפוקים מיידיים. היחסים עם בני הזוג או עם קולגות דורשים זהירות וטקט. מצב זה תובע מכם התנהגות מסודרת ומתוכננת. יכולות התקשורת שלכם יתחזקו, אך ימים שלישי-רביעי עשויים להיות מתישים. התמקדו בעובדות והתמודדו באופן פרקטי בעשייה.

 

בתולה

ראש חודש בימים ראשון-שני מציפים אתכם בתחושה של אי שקט. בקרוב תתחזקו, אולם בינתיים אל תתאמצו מעבר ליכולתכם, משום ששכרכם יצא בהפסדכם. התחברות לצד היצירתי שלכם תוכל להעלות את תמונת השייכות שלכם לדרגת אמנות והשראה. רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. מצד שני, הפעילו את האינטואיציות שלכם כדי לא להתאכזב.

 

מאזניים

הירח החדש (בראשון-שני) ישפר את הרגשתכם, ויותר הזדמנויות ייקרו בדרככם. גם החשיבה שלכם נכנסת להילוך מהיר וחד וצפויים מפגשים ונסיעות נלווים. תוקפו באנשים שחברתם מעודדת אתכם. בשלישי-רביעי עשויים להכביד נושאים רגישים שאינם מתנהלים על מי מנוחות, ותצטרכו לנהל אותם בהיגיון ובשיקול דעת. ענייני בית ומשפחה ממשיכים להעסיק אתכם.

 

עקרב

הירח החדש (בראשון-שני) מדגיש ענייני בית ומשפחה. השפעת כוכב מארס על חייכם עדיין דומיננטית. מוטב שתתאפקו ולא תקימו לעצמכם אויבים בשל אמירות שלא היו צריכות להיאמר. יותר מתמיד יש להעדיף עכשיו היגיון בריא ותקשורת בונה, על-פני מאבקים ושיקולי יוקרה. במישור הרגשי: מיקום ונוס בגדי, בהיבט כריזמטי למזלכם, עשוי להעיד כי המעורבות הרגשית מתחזקת.

 

קשת

הרוח היצירתית שלכם ורצון להתנסות בדברים חדשים יבלטו עכשיו. מומלץ לקדם בחן יעדים מקצועיים, אך בו בעת לסגל מודעות שהמערך השבועי עשוי לגרור אי הבנות בקשרים זוגיים או עסקיים. מריבות קטנוניות אלה ואחרות עלולות לערער קשרים שבדרך כלל מתנהלים בצורה בריאה ויציבה. נוכחות וונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עם רבים מכם.

 

גדי

ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את המחצית הראשונה של השבוע. גם ענייני בית ומשפחה עשויים להעלות אל הפרק. מיקום מארס בבית המשפחה שלכם: השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, הימנעו מאשליה שיוצרת אידיאליזציה מוטעית, להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. גלו זהירות.

 

דלי

מיקום השמש במזלכם מחזק אתכם ועשוי להבטיח לרבים מביניכם אנרגיה עצמאית ואקטיבית. עם זאת, אלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך. שימו לב לכך בימי סוף השבוע. ענייני כספים והשקעות: מודגשים. עם זאת, אינכם יכולים להתעלם מגורמים מפריעים, או ממהלכים ערמומיים, הפעילו את האינטואיציות החדות שלכם.

 

דגים

מיקום השמש במזל דלי, עשוי לגרום (בתוך שבוע) לעומס נפשי ולהשפיע על האנרגיות שלכם. מגיע לכם להשתחרר מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. לפנויים צפויה אפשרות להכיר מועמדים לדייט ולזוגיות. מנגד, מערכות יחסים ישנות וחונקות עלולות להיפגע. הנטייה לעשות אידיאליזציה במערכות היחסים עלולה לגרור בסופו של דבר התפכחות כואבת.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים