חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המלצות לניהול נכון במהלך תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה

 

מסיבות כאלה או מסיבות אחרות, אתם לא יכולים להמשיך לעבוד במקום העבודה שעבדתם בו עד כה? מדובר על מצב לא אידיאלי, מצב שעלול להביא איתו טלטלה של ממש אל תוך חייכם

 

נכתב בשיתוף עם עו"ד תומר לינר


מסיבות כאלה או מסיבות אחרות, אתם לא יכולים להמשיך לעבוד במקום העבודה שעבדתם בו עד כה? מדובר על מצב לא אידיאלי, מצב שעלול להביא איתו טלטלה של ממש אל תוך חייכם. אך קחו בחשבון כי למרות שמדובר על מצב לא נעים, אם יש לכם ביטוח אובדן כושר עבודה – אתם תוכלו להשאיר את הראש שלכם מעל למים. הביטוח הזה יכול להיות גלגל ההצלה שלכם, גלגל ההצלה שישמור עליכם מפני טביעה של ממש.

אך רגע לפני שאתם פונים לחברת הביטוח, ורגע לפני שאתם מתחילים להגיש לה את כל המסמכים – אתם צריכים לדעת איך להתנהל בצורה נכונה. להתנהלותכם יש השפעה ישירה על ההצלחה בהליך כולו, ואם ההתנהלות שלכם תהיה לוקה בחסר – אתם עלולים שלא לקבל את הפיצויים.

שמרו את כל המסמכים שיכולים לסייע לכם

ההמלצה הטובה ביותר היא לאסוף את כל המסמכים שיכולים לסייע לכם בתביעת ביטוח אובדן כושר עבודה. לרוב מדובר על מסמכים רפואיים שמוכיחים את המצב הרפואי שאליו נקלעתם, כזה שלא מאפשר לכם לחזור למקום העבודה. כל מסמך רפואי עשוי להיות חשוב, אפילו אם בעיניכם מדובר על מסמך לא רלוונטי – חשוב מאוד לשמור אותו, כך שלא תפספסו את מה שמגיע לכם.

פנו לעורך דין כבר בתחילת הדרך

עורך דין תביעות ביטוח הוא האיש שאמור להיות לצידכם לכל אורך הדרך, ואתם לא יכולים להתחיל את התהליך בלעדיו. לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי הם יוכלו לבצע את הפרוצדורה מול חברת הביטוח באופן עצמאי, אך בזמן אמת הם מגלים כי מדובר בפרוצדורה לא פשוטה. ההמלצה הכי נכונה היא לפנות אל אותו עורך דין תביעות ביטוח כבר מההתחלה, כך תוכלו להסתייע בו בכל שלב – ולדעת כי אתם פועלים בצורה נכונה.

בדיקה רפואית רק בליווי של אדם נוסף

ישנו סיכוי לא קטן שחברת הביטוח תזמן אתכם לבדיקה רפואית, בדיקה רפואית מטעמה שאמורה לאשר או לדחות את הטענות שלכם. את הבדיקה חשוב שתעשו בנוכחותו של בן משפחה או חבר קרוב, כזה שיכול לסייע לכם בעת הצורך וכמובן לראות כי הבדיקה מתנהלת כמו שצריך. בנוסף היזכרו בכל המגבלות ובכל הבעיות שבגללן אינכם יכולים לחזור למקום העבודה.

היזהרו מהצעות פשרה מפתות

חברת הביטוח מצידה תעשה כל מאמץ על מנת לסגור את התביעה בהקדם האפשרי, והיא תציע לכם לא מעט הצעות פשרה מפתות, אף כאלה שאינן משרתות את האינטרס שלכם ואת זכויותיכם. כל הצעת פשרה שתקבלו חייבת לעבור דרך עורך דין תביעות ביטוח, כזה שיוכל לראות האם בכלל כדאי לכם להסכים לה. בחלק מהמקרים ההצעה יכולה להיראות מאוד מפתה, אך בפועל הזכויות המגיעות לכם מכוח פוליסת אובדן כושר עבודה ששילמתם עליה עד כה, עלולות להיפגע.

למידע נוסף וקבלת יעוץ בנושא ניתן לפנות לתמר לינר, משרד עורכי דין

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים