חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

Odora  מפיצי ריח - 8 כללי זהירות לפני שרוכשים מפיץ ריח לקליניקות

 

בחירת מפיצי ריח בהתאמה אישית ללקוח נעשית בחברה המתמחה במפיצי ריח. כאשר אתם אמונים על רכש מפיצי ריח לקליניקות, ישנם כמה כללי זהירות שמאד כדאי שתכירו

 

בחירת מפיצי ריח בהתאמה אישית ללקוח נעשית בחברה המתמחה במפיצי ריח. כאשר אתם אמונים על רכש מפיצי ריח לקליניקות, ישנם כמה כללי זהירות שמאד כדאי שתכירו. בקליניקה, הפציינטים, הצוות הרפואי והאדמיניסטרטיבי וצוותי הסיעוד צריכים לחוש בבטחה, לספוג אוויר טוב ולדעת שמפיצי ריח איכותיים מגבים אותם. כיצד ניתן לוודא את כל זאת?

בחרו מפיץ ריח בהתאם לגודל שטח המרפאה

יש לבחור מפיץ ריח על פי גודלה של המרפאה. למשל עבור מרפאה בגודל 15-150 מ"ר יתאים מפיץ הריח S-150, בעוד אשר עבור מרפאה בגודל של 120-250 מ"ר יתאים מפיץ S-250. בחירת מפית גדול מדי כמו S-350 או קטן מדי כמו S-50 תגרום לריח שלא יתאים למרפאה: חלש מדי או מופץ בדחיסות יתר.

תכננו את הרכישה בהתאם להוצאות על מילוי למפיצי ריח

אל תשכחו כי מפיצי ריח לעסקים ובפרט לקליניקות – הם הוצאות לכל דבר ועניין. ההוצאה לא מגולמת רק ברכישה החד פעמית של המכשיר אלא גם ברכישת המילויים עבורו. הריח הטוב לא יימשך לנצח, אם אין מילוי בתוך הטנק שלו. לכן, לעולם אל תסתפקו במחיר הגולמי. שאלו את נציג המכירות כמה עולה מילוי למפיצי ריח,  האם יש מחיר מיוחד ללקוחות החברה ובתוך כמה זמן מתרוקן המכשיר מהמילוי בהינתן שימוש (הדלקה וכיבוי) בדרך שלכם.

ודאו כי ניתן לתלות על הקיר ולקבע את מפיץ הריח שלכם

קליניקה היא מקום בו מקבלים קהל ונותנים שירות לציבור הרחב. לא ניתן להסתפק במפיץ ריח להנחה על מדף שעלול ליפול. חשוב לבחור בדגם עם מסילות קיבוע על הקיר להבטחת יציבות המכשיר ובטיחות הממתינים בתור לרופא או לאחות.

מפיץ ריח עם יומן כיוון בסגנון בית חכם – יתרון

היתרון במכשיר מסוג כזה הוא שאתם יכולים לקבוע מראש את זמני ההפעלה והכיבוי שלו באמצעות יומן אלקטרוני מובנה על צג LCD. בכך, אתם חוסכים בחשמל ומשתמשים במפיץ הריח על פי דרככם.

מומלץ להצטייד תמיד במילוי גיבוי למפיצי הריח

כשאתם מתכננים את סדר היום לחודש הבא, חשוב לוודא שיש באמתחתכם מילוי למפיצי ריח. גמר מילוי והותרת המפיצים ללא השפעה תהווה צעד לא אחראי, ותיצור תחושת ריקנות בקרב הממתינים והממתינות בתור, שרגילים לארומה איכותית וסטרילית בשטחי המרפאה.

זכרו כי מדובר בתשתית הפצת ריח – לא במפיץ בודד

המשמעות היא כי מנגנון הפצת ריח צריך להיות בשירותים, במלתחות, בחדרי המעבדה במרפאה, ובכל מקום נגיש לפציינטים ולצוותים הרפואיים. נדרשים כמה מפיצי ריח ולא אחד בודד, ולכן את התמיכה ברכישה הכי כדאי לעשות בחברת מפיצי ריח ולא בחנות חשמל כללית.

יעילות היא שם המשחק – תנו למומחים של חברת מפיצי ריח לסייע בפישוט האפיון שלכם

פישוט האפיון יכוון לכך שיהיו לכם מפיצי ריח ברמות הגבוהות ביותר, עם מינימום עלות הודות להליך תכנוני חכם השם את הצורך לחסוך בהוצאות שלכם בראש סדר העדיפויות .

אודורה מפיצי ריח – החברה שלכם לתכנון תשתית הפצת ריח במרפאה

בחברת אודורה מספקים את כל מה שנדרש כדי ליצור מציאות של הפצת ריח איכותית בקליניקה שלכם. פנו לאודורה מפיצי ריח במטרה לגבש את מתווה המפיצים האולטימטיבי עבורכם.



 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים