חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

האם כדאי לקנות מיטת ילדים יד 2 ואיך זה קשור לפשפש המיטה?

 

רכישת מוצרי יד שנייה זו דרך מצוינת לחסוך בכסף, גם במקרים של קניית מיטת ילדים יד 2. מעבר ליתרון הכלכלי יש היבט נוסף שכדאי לקחת בחשבון, ולבדוק האם זה באמת משתלם עבורכם. רגע לפני שאתם מכניסים את המיטה לחדר הילדים, קחו בחשבון שיש סיכוי שאתם מכניסים גם אורחים לא רצויים שנקראים פשפשי המיטה

 

רכישת מוצרי יד שנייה זו דרך מצוינת לחסוך בכסף, גם במקרים של קניית מיטת ילדים יד 2. מעבר ליתרון הכלכלי יש היבט נוסף שכדאי לקחת בחשבון, ולבדוק האם זה באמת משתלם עבורכם. רגע לפני שאתם מכניסים את המיטה לחדר הילדים, קחו בחשבון שיש סיכוי שאתם מכניסים גם אורחים לא רצויים שנקראים פשפשי המיטה. איך בכל זאת ניתן להימנע ממצב כזה, ולמה לא תרצו לבלות את הלילה איתם?
אל תתחילו להתגרד, כי סיכמנו לכם את כל המידע החשוב במאמר הבא.

איך בודקים אם יש פשפשי המיטה במיטה יד 2 ?

החלטתם לקנות מיטה משומשת? מצוין. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבדוק האם המיטה מגיעה עם פשפשי המיטה, ומהם סימני האזהרה שלא כדאי להתעלם מהם.

  • כתמים שחורים – בצעו בדיקה ויזואלית, רצוי בעזרת פנס, וחפשו אחר כתמים שחורים קטנים על מסגרת המיטה, או על המזרן. אם מצאתם כאלה, הדבר יעיד על צואת פשפשים וזה בהחלט סימן אזהרה עבורכם.
  • פשפשים – פשפשי המיטה הם חרקים קטנטנים, אך גם כאן בעזרת בדיקה יסודית ומקיפה תוכלו לזהות אותם או את נשלי הפשפשים שהם מותירים מאחור.
  • ריח – ריח מתקתק ולא נעים יכול להעיד על נוכחות של פשפשי המיטה.
  • תשאול – אל תתביישו לשאול את המוכר על ההיסטוריה של המיטה, האם הילדים נעקצו בה, האם התגלו סימנים להימצאות פשפשים, או כתמי דם קטנים על הסדין.

 

מהם הסכנות בהבאת פשפשי המיטה עם רהיט משומש? 

סכנות

תיאור

עקיצות

פשפשי המיטה ניזונים מדם של בני אדם, ואין להם בעיה לעקוץ את ילדכם במהלך שנת הלילה, לגרום לגירודים, לאי נוחות, לכאבים ולפגיעה באיכות השינה

אלרגיות

ילדים מסוימים עלולים לסבול מתגובות אלרגיות עקב העקיצות, שבאות לידי ביטוי בגרד, אלרגיה, נפיחות ותגובה לא רצויה של העור

נודדים

פשפשי המיטה יכולים בקלות לעבור לבגדי הילד, משם לספה בסלון, לילד אחר או להגיע עד למיטה בחדר השינה של ההורים

התרבות

פשפשי המיטה מתרבים במהירות, כך שאם יש לכם פשפשי המיטה בחדר הילדים והנושא לא מטופל, הם יתרבו במהירות ויגיעו לכל חלקי הבית

 

כיצד לפעול אם התגלו פשפשי המיטה על מיטת ילדים יד 2 ?

  1. בידוד המיטה – כדאי לבודד את המיטה ולהעביר אותה להסגר תוך כיסוי הרמטי, זאת כדי למנוע התפשטות של פשפשי המיטה אל עבר רהיטים אחרים, עד שתטפלו בבעיה.
  2. טיפול בפשפשים – מומלץ להדביר את הפשפשים במהירות, ע"י שימוש בקיטור אדים חם וריסוס. בשלב זה לא כדאי להתפשר, אלא להזמין מדביר מקצועי לביצוע הפעולה בצורה הטובה ביותר.
  3. מעקב אחר הרהיט – גם אם ביצעתם הדברה למיטת הילדים, כדאי לבצע בדיקה נוספת ולוודא שאין חזרה או הימצאות של פשפשים נוספים.
  4. לוותר על המיטה – אם המיטה נגועה בכמות רבה של פשפשים, ואתם לא מצליחים למצוא פתרון יעיל, כדאי לוותר על המיטה, לסמן אותה כנגועה בפשפשים ולחפש מיטה אחרת.

 

איך מדבירים פשפשי המיטה בצורה יעילה?

  • הזמינו מדביר – פשפש המיטה הוא חרק קטן אך מאתגר מאוד, כך שלא ניתן להדביר אותו בשיטות ביתיות בצורה מועילה. הזמינו חברת הדברה המתמחה בטיפול בפשפשי המיטה, כדי שתוכלו לישון טוב בלילה.
  • קיטור אדים חם – המדביר יגיע עם מכשיר אדים שמסוגל לקטול במהירות את ביצי הפשפשים והפשפשים הבוגרים שמסתתרים בחריצים. המדביר לא יפספס אף פינה, שכן הפשפשים נוהגים להסתתר במקומות שלא חשבתם עליהם.
  • ריסוס – לאחר שימוש בקיטור האדים, המדביר יבצע ריסוס בכל האזורים הנגועים והסביבה, עם חומרים מאושרים ובטוחים לשימוש, בעיקר בסביבת ילדים וחדרי שינה.

 

קנייה בטוחה – כך תקנו מיטת ילדים יד שנייה בדרך בטוחה

  • בדיקה יסודית – בצעו בדיקה ויזואלית עוד בבית המוכר, חפשו אחר שאריות של פשפשים, ביצים, כתמי דם או צואת פשפשים.
  • מזרן – בין אם אתם לוקחים אתכם את המזרן או לא, כדאי לבדוק אם הוא נגוע בפשפשים. גם אם אתם משאירים את המזרן מאחור והוא התגלה כנגוע, יש סיכוי שהפשפשים נדדו לדפנות המיטה.
  • הזמינו מדביר – לא בטוחים איך להתמודד עם החרק הקטן? הזמינו חברת הדברה לביצוע הדברה יסודית נגד פשפשים, כך תוכלו לחסוך בכסף וליהנות ממיטה לחדר הילדים, כשהיא בטוחה ונקייה מפשפשים המיטה.
    לילה טוב.
רוצה לצ'וטט?
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים