חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

7 טיפים לבחירת עיצוב למטבחים עם אי של מטבחי דניאל

 

מטבחים עם אי הם חדרי עיבוד מזון שבתוך החלל שלהם ישנו משטח עבודה נוסף למשטח הצמוד לקיר הפנימי שלו. המשטח צמוד הקיר הוא לרוב משטח העבודה הראשי של המטבח

 

מטבחים עם אי הם חדרי עיבוד מזון שבתוך החלל שלהם ישנו משטח עבודה נוסף למשטח הצמוד לקיר הפנימי שלו. המשטח צמוד הקיר הוא לרוב משטח העבודה הראשי של המטבח. אי למטבח הוא משטח עבודה נוסף המחלק אותו ל- 2. לרוב אורכו אינו כאורך המטבח ולכן מתאפשר מעבר מצד אחד של המטבח לצד השני.

אי המטבח הוא העתק מובהק של המבנה האדריכלי של שיש המטבח שממוקם ליד הקיר הן בגוון והן בעיבוד האבן או הקרמיקה. מתחת לאי המטבח ישנן מגירות וישנם ארונות שמהווים פתרונות אחסון נוספים בתוך המטבח. גם עליהם להיות כפרימעוצבים בהתאם לסט פתרונות האחסון הקיים בחדר.

טיפ לבחירת משטח עבודה, ארונות, אי למטבח ופתרונות אחסון לאי למטבח במטבח מודרני

במטבח מודרני המינימליזם הוא האלמנט המרכזי ולכן אין פרזול ידיות על הארונות וגם לא דלתות מגולפות אלא רק בעיצוב חלק וחד שכבתי, רצוי מבריק אך אין בכך חובה. מטבח מודרני בו כל משטח עבודה נראה מלבני סימטרי ועשוי קרמיקה, הוא מטבח שמגשים בעיצוב שלו את האלמנט המודרני.

טיפ לבחירת משטח עבודה, ארונות, אי למטבח ופתרונות אחסון לאי למטבח במטבח כפרי

בנושא של מטבחים כפריים, השכבתיות העיצובית היא ששולטת, ולכן כל דלת צריכה להיות מגולפת, עם ידיות פרזול ורצוי עם משקוף (מסגרת דלת) קורות עגולות. משקוף זה כשהוא משתלב עם דלת מגולפת וידיות פרזול מבטא את העיצוב הכפרי במלוא הדרו גם בארונות המקור של המטבח וגם בארונות הנוספים של אי למטבח.

טיפ לבחירת עיצוב גוני למטבח עם אי במתכונת מודרנית

במטבח המודרני – צבע יש העבודה גם באי וגם במשטח הראשי צריך להיות בהיר: לבן, שמנת, אפור, או ירוק בהיר. צבע זה משתלב נהדר עם המינימליזם של הארונות החלקים ללא הפרזול ומאפשר גם לעמדת העבודה המינימליסטית להיראות במיטבה.

טיפ לבחירת עיצוב גוני למטבח עם אי במתכונת כפרית

 במטבח הכפרי – מומלץ לשלב צבעי עץ, החל מעץ גושני כהה במטבח בעל מרחב קטן יחסית ועד אלון מולבן במטבחים הגדולים. ככל שגודל המטבח יותר גדול, עיצוב העץ שיידרש יהיה בהיר יותר.

טיפ להטמעת מדפי אי למטבח בפורמט עיצוב מודרני

אם מבריגים מדפים למטבח על אי המטבח, רצוי שהם ייעטפו בדלת קטנה או באמצעי סגירה אחר. במטבח מודרני לא נהוג להשאיר תכולה חשופה אלא רק בהתקנים סגורים, זאת בשונה מהמטבח הכפרי.

טיפ להטמעת מדפי אי למטבח בפורמט עיצוב כפרי

במטבח זה המדפים נשארים כמו שהם, לא מעובים בדלת פתיחה או הזזה אלא מותירים את המוצרים שהנחתם עליהם חשופים בתוך החלל. 

מטבחי דניאל – המקום המושלם לתכנון מטבח עם אי

מטבחי דניאל הנה נגריית בוטיק בתחום המטבחים. היא מעצבת עבורכם מטבחים עם אי למטבח ומלטשת אותם באופן שיתאים לעיצוב ביתכם. בואו לשדרג את המטבח ולעשות ממנו חדר מדוגם באמת, כזה שלא תרצו לצאת ממנו. לפרטים נוספים פנו לנגריית מטבחי דניאל.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים