חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השכרת אוהל אבלים למנהגי אבלות רק באוהלי נועם המומחים להשכרת אוהלים לכל מטרה

 

מהם אוהלי אבלים? עבור מי מיועדים אוהלים אלו? מה מייחד אותם מאוהלי אבלים? בדרך כלל, השאיפה של המתאבל היא לשבת שבעה בביתו

 

מהם אוהלי אבלים? עבור מי מיועדים אוהלים אלו? מה מייחד אותם מאוהלי אבלים? בדרך כלל, השאיפה של המתאבל היא לשבת שבעה בביתו. בפועל, לרובנו יש מכרים שירצו להגיע לנחם אותנו, ולא מעט מהם. דירה של 60 מ"ר ומטה היא לא מקום שמספיק לאירוחם. אוהלי אבלים הם הפתרונות האידיאליים למצב זה: הם גדולים ורחבים, עמידים מאד בפני כל מזג אוויר, ולא פחות חשוב, הם אוהלי PVC. תכונה זו מעניקה להם שכבת חסינות מלאה מפני חדירה טרמית של קור למתחם ולכם – הרגשה ממשית של בית.

ישיבת שבעה הכי כדאי לעשות באוהל אבלים

גם אם אתם גרים בבית גדול, כדאי לשקול לעשות את שבוע האבלות באוהל אבלים. בית גדול הנמצא בתוך אזור שקשה לאתר אותו (למשל דופלקס דו קומתי בבניין עם כניסות נפרדות) יצריך אתכם לעסוק בהכוונת האורחים בעוד שפריסת אוהל הופכת את מקום מושבכם לגלוי, ומי שמעוניין להשתתף באבלכם יוכל למצוא את האוהל ללא קושי.

עיצוב כמו של בית מגורים

האוהל מעוצב כמו בית לכל דבר. יש בו חלונות וקירות PVC המתפקדים כמו קירות גבס או בטון לכל דבר: מספקים התנגדות של קיר ויציבות שכמוה מעטים חוו. בכניסה לאוהל ישנו התקן דמוי דלת המשמש בפתח. עיצוב זה מקנה ללא מעט יושבי שבעה את מה שהם צריכים בשביל לצלוח את שבוע האבל.

ורסטילי למגוון רחב של אירועים

אוהל אבלים PVC אינו משמש רק באירועי אבלות. חוגגים בו מסיבות ימי הולדת ואירועים פרטיים, ישנו אוהל לשבת חתן וכמוהו גם לטקס חינה. כל אלו מבוססים על תשתית PVC ועל כל מה שאתם צריכים בשביל להוציא לפועל אירוע יוקרתי ונגיש.

לא רק אוהלים: התקנת כל התשתיות לישיבת שבעה

בחברת אוהלי נועם השכרת אוהל לשבעה לא מסתפקים רק בהשכרת אוהלים לאבלים. החברה מציידת את לקוחותיה בתשתיות מלאות, כולל התקינה: כסאות, שולחנות, פטריות חימום, תנורי חימום, שרשראות תאורה, מקרר שדה, מזגן נייד או מצנן, ועוד. התשתיות הללו יקובעו למקומן ויאפשרו לכם את קיום שבוע האבלים ללא קושי, עם הרגשה של תנאי-בית מלאים.

פירוק בסיום שבוע האבלות

חברת אוהלי נועם תשלח נציגים לשם פירוק אוהל אבלים להשכרה בתום שבוע השבעה. החברה תספק ללקוחותיה את כל מה שהם צריכים בשביל להותיר אחריהם סביבה נקייה מלכלוכים ושיירי עבודה על מנת שתיוצגו בכבוד ולא ייצא לכם שם של מי שלכלכו את השטח בעת השימוש בו. אוהלי נועם מחויבת לעבודה נקייה, יעילה, וכזו שתשרת אתכם ללא עוררין.

אוהלי נועם – אוהלים שיש בהם הכל

בחברת אוהלי נועם יספקו עבורכם אוהלי אבלים על פי דרישה. החברה מתמחה בהשכרת אוהלים בכל הגדלים והמידות ומספקת תשתיות איכות לפי דרישה. באוהלי נועם דואגים לכם לכל הנדרש: התקנה, אספקת תשתיות ופירוק האוהל בתום שבוע האבלות.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים