חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

רוצים להוריד 10 קילו: הכירו את סיפורה של ליאת

 

ליאת גפן ניסתה כל דיאטה אפשרית עד שהחליטה להרים ידיים ופשוט לחיות עם המשקל העודף שכל כך הפריע לה. אלא שאז היכרות מקרית עם יולי לב שינתה לה את החיים.

 

ההגדרה לאי שפיות הינה לחזור כל הזמן על אותה הפעולה ולצפות לתוצאה שונה בכל פעם. מה לא נכתב כבר על דיאטות? הן מלוות פעמים רבות בניסיונות כושלים לרדת במשקל וקיימת תחושת תסכול מהנזקים בגופנו כתוצאה מאכילת מזון מתועש וצריכת שתייה ממותקת. יולי לב, מפתח הכמוסה הטבעית והשיטה המהפכנית של VixiV סבל מהשמנה כרונית במשך כל חייו עד שיום אחד החליט לצאת לפרויקט הצלת חייו ולחקור את הנושא, לאחר שהוא מצא את הפתרון ויישם אותו על עצמו, הוא החליט לשתף אותו עם כל העולם. באופן מדהים יולי הצליח להיגמל משומנים, פחמימות, סוכרים, ניקוטין ואלכוהול.

כיום, לקוחותיו ממליצים על הדרך החדשה. אחת מהן היא ליאת גפן, מומחית בעסקים מיוקנעם שיישמה את התהליך והשיטה ומספרת על תחושת רעננות, חדות ונמרצות יחד עם ירידה משמעותית במשקל: ״האמת היא שהייתי מיואשת אבל השלמתי עם המשקל העודף" היא מספרת לנו ומוסיפה "אך הכל השתנה כשפגשתי את יולי לב בעל הלב הרחב והנתינה האינסופית והוא הוכיח לי שזה אפשרי וגרם לי להאמין בעצמי".

גפן קיבלה ממנו את כל ההדרכה והידע והבינה כמה התהליך פשוט: "בעזרת רכיבי הכמוסה ושיטת האכילה המהפכנית הצלחתי לסלול דרך חיים חדשה אותה אני מקיימת עד היום ומרגישה רזה ומאושרת. הצלחתי להוריד את ה-10 קילו המיותרים". אותם 10 קילו ליוו אותה במשך זמן רב מבלי שהיא הצליחה להוריד אותם למרות שניסתה אינספור דיאטות ופקדה באופן קבוע מכוני כושר.

 

המהפך התחיל מהכרות אקראית והיא זוכרת את כל הפרטים: "בחודש מרץ 2020 קיבלתי טלפון ושמעתי את סיפורו של יולי לב וכיצד סבל מעודף משקל של 60 קילו", הוא סיפר לה שמבחינתו מדובר על שליחות חייו אבל קשה היה לה להבין באותו רגע במה הוא שונה מאחרים, היא סבורה שזה נובע מחוסר האמונה שככל הנראה כבר קיימת אצל כולנו כאשר מדובר בהבטחות לשיטות הרזייה. אחרי שראתה את העדויות של לקוחות אחרים היא החליטה לנסות את השיטה החדשה: "זו דרך חיים שונה לחלוטין, מהברק בעיניו הבנתי כמה הוא רציני ונחוש לגרום לאחרים להצליח - אמרתי לעצמי שמקסימום יהיה מדובר בהצלחה"!

השינוי שהגיע בעקבות השיטה המהפכנית

גפן הצטרפה לתוכנית הליווי ועקבה בקפידה אחרי כל הנחיה, נטלה את הכמוסות הטבעיות ויישמה את שיטת האכילה שבנה יולי אותו היא מכנה "המומחה מספר 1 בעולם מבחינתי ומבחינת חברותיי שגם הצטרפו לתהליך". התוצאות לא איחרו להגיע והשומנים נעלמו במהרה. כיום היא מעידה על עצמה שהיא בחורה חטובה, רעננה ואנרגטית ומבחינתה מדובר בבונוס שהיא אפילו לא עושה ספורט בשביל להרגיש כך ולא פחות מדהים - היא לא מרגישה רעבה במשך כל היום ולא "משתגעת" ממחשבות על אוכל.

אחד הדברים החשובים מבחינתה היו התמיכה שקיבלה: "יולי תמיד היה שם בשבילי וענה לי על כל שאלה שעלתה. קיבלתי ממנו הנחיות ברורות ופשוטות, כאלו שקל להבין וליישם. בזכות זה הגעתי למשקל המדויק עבורי" היא מסכמת בחיוך.

 

 לחצו כאן להזמנת הכמוסות המשובחות של VixiV והמשלוח בדרך אליכם

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-     FDA  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.. *חשוב לדעת: תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני שימוש, חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים