חיפוש
 
לדף הבית >>     מכבי - רשת מרפאות >>

מכבי שירותי בריאות: מבצע חיסוני השפעת לחורף 2024/25 יוצא לדרך

 

ביום ראשון  08.09.2024, החלה מכבי שירותי בריאות תחל במתן חיסונים כנגד נגיף השפעת לחבריה. החיסונים יגיעו בהדרגה במהלך השבוע הבא לכלל מרפאות האחים והאחיות והמרכזים הרפואיים של מכבי בכל רחבי הארץ.

 

ביום ראשון  08.09.2024, החלה מכבי שירותי בריאות תחל במתן חיסונים כנגד נגיף השפעת לחבריה. החיסונים יגיעו בהדרגה במהלך השבוע הבא לכלל מרפאות האחים והאחיות והמרכזים הרפואיים של מכבי בכל רחבי הארץ. 

ניתן לזמן תור לקבלת החיסון באתר ובאפליקציה של מכבי או דרך המוקד הטלפוני ב-3555*.

בשנה שעברה התחסנו קרוב ל-400,000 חברות וחברי מכבי בכל רחבי הארץ שמהווים כ-15% - מדובר בירידה מהשנה שלפני כן, בה הנתון עמד על 18% התחסנות .

עוד עולה מהנתונים כי למעלה מ-160,000 מאוכלוסיית גילאי 65+ התחסנו בשנה שעברה שמהווים 47% מאוכלוסיה זו, ו-11,000 מקרב אוכלוסיית הנשים בהיריון שמהוות 21% מאוכלוסיה זו - חוסנו נגד נגיף השפעת בחורף אשתקד.

 

*האחות הראשית של מכבי שירותי בריאות תמי אלקלעי:*

 ״החיסון נגד נגיף השפעת הינו חיסון בטוח ויעיל, שיכול בהחלט למנוע תחלואת חורף ואף להציל חיים. הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני מחלת השפעת ולמנוע את סיבוכיה האפשריים היא באמצעות התחסנות. לפי ארגון הבריאות העולמי אנו עדים לפעילות שפעת מוגברת בחצי הכדור הדרומי ולפיכך ההערכה היא לפעילות דומה גם באזורנו עם תחילת עונת הסתיו הקרובה. אנו במכבי ממליצים לכולם להגיע למרפאות שלנו ולהתחסן, בדגש על אוכלוסיות שנמצאות בקבוצות הסיכון, לרבות: גילאי 65 ומעלה, נשים בהיריון, ילדים וחולים כרוניים״.

ד"ר טניה קרדש, מנהלת רפואית של מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, הוסיפה:

"גם השנה, עם התקרבות החורף, אנו מבינים שהתחסנות מוקדמת נגד השפעת יכולה להציל חיים ולמנוע תחלואה העלולה לגרום לסיבוכים חמורים. על פי הנחיות משרד הבריאות, מתן חיסון השפעת מומלץ לכלל האוכלוסייה, עם דגש על הקבוצות הבאות: בני 50 ומעלה, ובמיוחד בני 65 ומעלה; אנשים הסובלים ממחלות כרוניות; אנשים עם השמנת יתר; נשים בהריון ונשים במהלך שלושת החודשים שלאחר הלידה; בני 6 חודשים ומעלה הסובלים ממחלות כרוניות; תינוקות וילדים מגיל 6 חודשים ועד 12 שנים; ואנשים העובדים או שוהים במוסדות סגורים כגון פנימיות, בתי אבות, ובתי חולים וכו’.

לכן, אנו קוראים לכל חברינו, ובמיוחד לאלו המשתייכים לאוכלוסיות בסיכון, להגיע למרפאה הקרובה לביתם, להתחסן נגד השפעת ולהגן על בריאותם. החיסונים יהיו זמינים ונגישים במהלך השבוע בכל מרפאות המחוז, ואנו מזמינים את כל המטופלים להתחסן ולשמור על בריאותם לקראת החורף."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים