חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אוהלי נועם - השכרת אוהלים לשבת חתן מפוארת

 

כשאתם חוגגים שבת חתן – אחד הרגעים המרגשים ביותר לבנכם יקירכם, חשיבות בחירת מקום האירוע הופכת אקוטית. שלא כמו כנס עסקי או טקס רשמי, כאן מדובר באירוע מסורתי אותנטי ולכן האותנטיות צריכה להיות הקו המנחה באסטרטגיה שלכם

 

כשאתם חוגגים שבת חתן – אחד הרגעים המרגשים ביותר לבנכם יקירכם, חשיבות בחירת מקום האירוע הופכת אקוטית. שלא כמו כנס עסקי או טקס רשמי, כאן מדובר באירוע מסורתי אותנטי ולכן האותנטיות צריכה להיות הקו המנחה באסטרטגיה שלכם. המסגרת האותנטית ביותר במסורות המזרח הקרוב באירועים מיוחדים הייתה ונשארה אוהל האירועים. אוהל זה, שלא כמו אוהל מטיילים, עשוי יריעת PVC, היריעה היחידה שאין בה תפרי-מחט בכלל אלא רק חיווטים עם בדיל חם. יריעה זו כל כך עבה ששהייה בתוכה היא כמו שהייה בתוך בית. מאידך, יש בה גם אווריריות ולכן היא לא יוצרת עומסי חום, ומספקת צל באיכות טובה מאד ברחבת הכניסה.

התקנת אוהל אירועים מקצועי ברחבה הנדרשת

בין אם בחצר הבית או בחוף הים, בין אם בחורשה הקרובה או בצלע ההר, חברת השכרת אוהלים לאירועים תתקין עבורכם אוהל PVC מפואר ואיכותי היכן שתבקשו. החברה תגיע מצוידת בתשתיות ההתקנה הנדרשות בהתאם למקום אשר בחרתם. החברה תעמיד לרשותכם בתוך זמן קצר אוהל איכותי אשר שהייה בו תיצור עבורכם אווירה של בית באופן מובהק. האוהל יכלול חלונות ויכיל מקומות לכמות האורחים אותה ביקשתם להזמין, תוך התחשבות במקדמי חוסר צפיפות שיבטיחו אירוע מרווח ונוח.

התקנת תשתיות איכותיות לאירוע

תשתיות האוהלים כוללות אמצעי בקרת אקלים כגון מזגן נייד, מצנן, מאוורר מתכת ותנור, בהתאם לעונה ולצרכים. בנוסף, יוצבו שולחנות כסאות, מפות ראנר ומפיות, ותותקן תשתית תאורה חיצונית ופנימית. האוהל יכלול גם מקרר שדה ויכיל בתוכו את כל מה שנדרש לקיום האירוע בשיא הנוחיות. תשתיות אלו עושות את ההבדל בין השכרת אוהלים סטנדרטית לבין שירות מלא הכולל בנייה והשתתת אוהלים. בארגון שבת חתן, אתם תיווכחו כי הזמן שיעמוד לרשותכם קצר והמלאכה מרובה, ולכן מאד חשוב להסתמך על שירות מקצועי שידאג לכל הלוגיסטיקה הפנימית ויאפשר לכם להתרכז אך ורק בחגיגת האירוע.

מחירים נוחים לכל משפחה

המחירים עבור אוהלים להשכרה לאירועים יהיו נגישים לכל מי שיבקש לחגוג שבת חתן. הם כוללים גם את בניית האוהל וגם את הטמעת התשתיות בתוכו והם נמצאים משתלמים ללקוחות רבים אשר נהנים מאירוע מן המוכן ללא התערבות חברת הפקות וללא צורך לארגן את הציוד בעצמם.

אוהלי נועם – החברה שלכם לארגון אירוע שבת חתן באוהל

אוהלי נועם הנה חברת בוטיק לאוהלים ברמה אחרת. עבור השכרת אוהלים לשבת חתן מחיר נדרש אינו כולל רק את המוצר עצמו אלא גם את הרכבת האוהל והטמעת תשתיות הפנים בתוכו. רק הצעת מחיר כזו היא הצעה משתלמת וכזו שבאמת תספק לכם את התמורה האמיתית לפני האירוע. יזמי אירועים רבים כבר נעזרו בשירותיה של אוהלי נועם להפקת אירוע שבת חתן ונהנו מכל היתרונות. האירועים הללו תמיד הוכתרו כמיזמים בלתי נשכחים, כאלו שיש בכוחם לשמח אתכם ולהעצים את האורחים. בואו לארגן את האירוע הבא שלכם באוהלי נועם!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים