חיפוש
 
לדף הבית >>     עובדה חקירות, ראשון לציון >>

סיפור מקרה על הקסדה שתיעדה

 

כותבי הטור הינם משרד חקירות, הפועלת בענף החקירות ומודיעין עסקי כבר למעלה משלושה עשורים. במהלך חקירה פרטית, תיעוד ודיווח הם חלק חשוב מתהליך העבודה. סיפור מקרה חדש בטור הבא...

 

את אפרת הכרתי בשל היותה מנהלת חנות של אחת מרשתות האופנה המובילות בארץ, יום אחד כשפגשתי אותה בחנות אותה ניהלה, סיפרה שקיבלה קידום ותהפוך להיות מנהלת אזור המרכז של הרשת.

כמובן ששמחתי ובירכתי אותה לרגל הקידום, איחלתי שלא תעבוד קשה מדי ושתשמור על עצמה.

בחלוף שלושה שבועות מאז אותו יום, קיבלתי שיחת טלפון ובצד השני הייתה זו אפרת שסיפרה כי חייה אינם חיים ועולמה חרב עליה.

תיאמנו פגישה בבית קפה סמוך, למחרת היום בשעות הצהריים נפגשנו ואכן אפרת נראתה מדוכדכת ואפשר אפילו לתאר שמצבה לא הזכיר בכלום את האישה האנרגטית שהכרתי.

אפרת סיפרה את הסיפור הכמעט רגיל: נשואה במשך 15 שנה, אם לשלושה ,בית במרכז הארץ, הילדים עסוקים בחייהם השוטפים ומי שמשלם את המחיר וסובל בגין השקעתה בעבודה הינו בעלה אייל ולו משום שהוא האחרון בסדרי העדיפויות בבית, אחרי העבודה, דאגה לילדים ומטלות שאף פעם אינן מסתיימות.

אפרת ידעה שהיא מזניחה את בעלה ובקושי זכרה מתי בילתה אתו בחודשיים האחרונים.

אפרת סיפרה שבעלה "העייף" נמלא פתאום מרץ ואפילו נרשם לחדר כושר עם חברו הטוב,

מה שקצת מציק לה זה שהוא כל היום בקבוצת ווטס אפ של המכון והיא מתקשה להבין קשרים חדשים שנוצרים לו והוא פוטר אותה כל פעם במשפטים קצרים ואומר לה שאין לה ממה להתרגש.

עוד הלחיץ אותה שפעמים רבות הוא מגיע אחרי רחצה הביתה, כשבעבר אין סיכוי שהיה מתרחץ במקום אחר ומוכן לחכות שעות רק עד שיגיע לביתם.

סוכם על מעקב אחר אייל, למחרת היום בשעות אחר הצהריים נצפה אייל יוצא ממשרדו ולאחר נסיעה של כ15 דקות הגיע לקאנטרי בו היה מנוי, העביר את הכרטיס בכניסה, אמר שלום לכמה חברים ונכנס לחדר הכושר.

אייל נכנס לשיעור במסגרת חוג רכיבה על אופניים ונדמה היה שהכול שגרתי, אלא שאחד העוקבים שנכנס לשיעור האמור כמועמד ,הבחין שהמדריכה מרבה לעמוד ליד אייל ומדי פעם מעבירה ידה  על גבו מעבר לנגיעה קלה.

בסיכום השיעור ובאופן בלתי מפתיע, הציע אייל למדריכה לעזור לה לקחת את עזרי השיעור לרכב וכשיצאה יצא איתה מבלי שהעביר את הכרטיס.

השניים נכנסו לרכבה של המדריכה ועזבו את המקום, נסעו לבניין סמוך המהווה אולם ספורט אזורי.

כשיצאו מהרכב ונכנסו לבניין, אחד העוקבים עקב אחריהם לאזור הכניסה, כשקסדה מצלמת על ראשו ומספר מעטפות בידו, כפי שנוהגים פעמים רבים שליחים לבצע עבודתם, נכנסים ויוצאים למקומות מבלי להסיר את הקסדה.

כשהעוקב יצא, מדבריו הבנתי שהתיק כבר גמור, מצפייה בסרטון במצלמת הקסדה, התברר שאייל והמדריכה אפילו לא חיכו להיכנס לחדר מסוים, אלא ניצלו את העובדה שלא הייתה נוכחות במסדרון, על אף שהמקום היה פתוח ובמשרד המזכירות בקצה המסדרון נכחה המזכירה, קיימו יחסי קרבה בלתי ניתנים לפרשנות של ידידות כשהמדריכה עוד הפצירה באייל לעשות מה שעשה אתמול ומה שעושה לה תמיד, נציין בעדינות מבלי להרחיב יותר מדי, שהשניים אף הסירו חלק מבגדיהם.

עבורנו זה היה עוד יום עבודה מוצלח, הכול בכפוף לכל דין ובחשיבה בלתי שגרתית, שהרי ההיגיון היה להמתין לצאתם אך מקצועיות הינה עשיית כל שניתן, בכפוף לדרישות החוק כמובן.

"להפוך השערה למידע, זו לא הנחה, זו לגמרי ע!בדה"


יש לכם עוד שאלות למשרדי חקירות, עובדה חקירות ראשון לציון? כנסו!

 טל’: 039616173

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים