חיפוש
 
לדף הבית >>     חינוך >>

הרובוטריקים של גימנסיה קציר

 

תלמידי גימנסיה קציר זכו במקום הראשון בתחרות אזורית ברובוטיקה; תלמידי בית הספר היסודי גורדון זכו במקום השישי. שתי הקבוצות ייצגו את חולון בתחרות הגמר הארצית

 

 גאווה מקומית: קבוצתFLL  ברובוטיקה בה חברים תלמידי שכבת ט’ בגימנסיה קציר, בראשותן של המורות סיגלית לוי וליאת ליפשיץ, זכתה אתמול (שלישי) בפרס האליפות היוקרתי  - במקום הראשון הכללי בתחרות האזורית ברובוטיקה, שבה השתתפו כ-50 קבוצות ממרכז הארץ. במהלך התחרות גילו בני ובנות קציר עליונות בפני ועדת השיפוט בכל הנוגע לעבודת החקר המדעית, להרצות הרובוט ולפרזנטציות. מיד עם הכרזת מנחה התחרות על בית הספר הזוכה, פצחו התלמידים, המורות וההורים המלווים בשירת ניצחון אדירה. התלמידים הזוכים חייבים חלק מניצחונם לתלמידי כיתות י"א-י"ב ממגמת הנדסת מערכות בבית הספר, שהעניקו להם הדרכה מקצועית לקראת התחרות. תלמידים אלה אף התחרו בעבר בתחרות FLL בינלאומית וזכו במקום ראשון בארקנסו שבארצות הברית.

 גם תלמידי נבחרת הרובוטיקה של בית הספר היסודי גורדון השתתפו בתחרות ונבחנו על תוכן רובוט שפיתחו, בנו ותכנתו בעצמם, על פרויקט חקר בנושא השנתי - מים ועל עבודת הצוות שלהם. בקטגוריית מצגת הפרויקט זכתה הנבחרת בפרס הראשון ובנוסף, התחרו הנבחרות גם על זירה ובמסגרת זו זכתה הנבחרת מגורדון במקום ה-6 מבין כל הקבוצות. בנוסף הוענק לנבחרת מקום של כבוד מול כלל באי התחרות על ההישג יוצא הדופן שאליו הגיעה באחרונה – זכייה במקום הראשון בעולם בתחרות השירים מעוררי ההשראה בנושא פעילות הרובוטיקה !

 שתי הקבוצות מקציר ומגורדון העפילו לגמר וישתתפו בתחרות הארצית שתיערך בחודש פברואר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב

כתובית לתמונות – צילום: בתיה"ס קציר+גורדון

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים