חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ לשבוע - 23 בפברואר – 1 במרץ 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 23 בפברואר – 1 במרץ 2018

 

טלה

תיתכן רגישות על רקע קונפליקט משפחתי שעלולה להקצין מטענים מהעבר. טוב יהיה אם תמהרו להסתגל למצב על כל חסרונותיו ויתרונותיו, כדי להפחית את מינון חוסר המנוחה התזזיתי שלכם ולשמור על יציבות. אף שמצב השמיים לא קל, תהיו מרוצים, במיוחד אם תבלו. בהמשך השבוע אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה ומכל התנסות. מתנו את חוסר המנוחה שלכם.

 שור

הכוכבים בבית החברתי שלכם עשויים להיטיב עימכם. עם זאת, כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם צריך להיזהר לא להיכנס למצבים אשלייתיים, המושפעים מרגשות סותרים. אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש, כדאי תמיד להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה. המישור החברתי והיצירתי כאחד עשויים לקבל שדרוג, תצאו נשכרים אם תדעו לתת להם ביטוי.

 תאומים

ליוצרים, לאמנים ולבעלי הדמיון המפותח - זו תקופה פורה. ראשון-שני: סגלו זהירות בענייני כספים. בקשרים מקצועיים ובינאישיים אל תמהרו לתת אמון, שכן הנסתר רב על הנגלה. מישהו שתיצרו איתו קשר ידידותי עלול להתגלות מאוחר יותר כבעל אינטרסים שלא הייתם מודעים להם. לקראת המחצית השנייה של השבוע יש לכם אפשרות לבלוט ולהבריק.

 סרטן

ימי סוף השבוע מומלצים למנוחת הנפש. ייתכן שתרגישו עייפות וחולשה. אתם מתחזקים מיום ראשון בצהריים, תהיו פחות מכונסים בעצמכם ויודגשו הדמיון והמקוריות שבהם ניחנתם. קשר שיצרתם עם מישהו בחו"ל עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. היו פתוחים יותר לאפשרויות חדשות, והיו נגישים תקשורתית וחברתית. ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים בהמשך השבוע.

 אריה

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע, אך אתם מתחזקים בהדרגה לקראת המחצית השנייה של השבוע. יש לכם צורך בגירויים חדשים, מצב שיסייע בקידום פרויקט אמנותי יומרני. הפגינו יצירתיות ומקוריות והפתיעו את הסביבה. קשר מסוים מעורר בכם השראה, תקווה והתמכרות. אתם רשאים להפליג בחלומות בהקיץ, אך באותה הנשימה חשוב לחזור מהר למציאות.

 בתולה

הכוכבים נמצאים עכשיו מול השמש במזל הקוטבי לה. המצב עשוי להעיד כי יש לכם אידיאלים שאתם רוצים להגשים. ליצירתיים שביניכם: עכשיו תוכלו להעלות את תמונת השייכות לדרגת אמנות מלאת השראה. אתם פוריים ונחושים, וזה הזמן להתמסר לעשיית הדברים המעניינים אתכם. עם זאת, יותר מכל, כדאי לנשים להיזהר מטיפוסים מהסוג המפתה.

 מאזניים

לרבים מביניכם עשוי להתגבש רעיון לגבי פרויקט יצירתי. גם אם אתם מתקשים לראות את התמונה בשלמותה כרגע, מאוחר יותר תקבלו יותר עצמאות וחופש פעולה שיאיצו את הפוטנציאל ההישגי שלכם. כוכב מארס במיקום מאתגר עשוי לספק ריגושים, עניין ותשומת לב, עם זאת, שימו לב ומתנו את המרץ שלכם, במיוחד בענייני תקשורת ונסיעות, וסגלו זהירות.

 עקרב

על הסף זוהי תקופה פורייה ופרודוקטיבית שעשויה להשפיע על המתרחש בחייכם, להשפיע ולהעצים את פועלכם. השפע היצירתי והמופלא סביבכם פותח עבורכם אנרגיה חזקה ומלטפת כאחד. תגלו שהעבודה הקשה שהשקעתם בפרויקט מרכזי בחייכם יכולה סוף סוף להרשים את אלה שחוות דעתם חיונית לביטחון העצמי שלכם, אך אלה דורשים אחריות, איפוק ושיקול דעת.

 קשת

השבוע יוגברו מעורבותכם ורגישותכם לגבי הקורה סביבכם. מיקום הכוכבים במזל דגים וכוכב מארס במזלכם, עשוי לגרור אצל רבים מכם הרגשה קוטבית ומתריע מפני פזיזות וחוסר עקביות, במיוחד בימי תחילת השבוע. כדאי להיות זהירים ולהימנע מכל סיכון שאינו הכרחי. היזהרו מתחושת בלבול וערפול, חוסר החלטיות וקושי בענייני דיומא.

 גדי

אתם מתבססים, יוצרים קשרים חשובים ומתקדמים בנחישות להשגת יעדים. הדברים לא יקרו מהר אבל בנייה הדרגתית תהיה חשובה לאין ערוך בהמשך. הכוכבים עשויים להדגיש תחושה של התחדשות בעסקים ובנסיעות. מנגד, השפעת הערפול של מזל דגים דורשת מכם הגדיים לחשוב לא רק לעומק אלא גם בראייה רחבה של הדברים, חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה.

 דלי

מיקום הכוכבים בבית הכספים עשוי לרמז על עסקה אופורית. עדיף להיות כרגע שמרניים ולא לחפש חידושים בתחום זה. ייתכן שנושא כספי זקוק לטיפולכם, מצב שעשוי לדרוש השקעה רבה מצידכם. חשוב להגיב בזמן ולא להניח שדברים יסתדרו מעצמכם. אתם עלולים להיסחף להוצאה גדולה מדי ולאופטימיות מוגזמת. מוטב שתדחו פעילות כספית משמעותית לשבוע הבא.

 דגים

השבוע דורש איזון ושיקול דעת. לכן יש לבחור בראייה מעשית, כנה ואמיתית, כך שלא מוכרחים לבחור בהסתכלות המשקפת את חוסר היציבות ואת הראייה הדו-משמעית שמתלווית אליה. נפטון, שליטתכם, בצמידות לשמש במזלכם מגביר את רגישותכם ומקשה על קבלת החלטות חשובות, אך עשוי לסמן מפנה לטובה מבחינה יצירתית ואמנותית שבו תבלטו ותצטיינו.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים