חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

התחזית השבועית של חוה מזר: 20 –26 באפריל 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 20 –26 באפריל 2018

 

                                             הורוסקופ: 20-26 באפריל 2018

 

טלה

ענייני בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם בימי סוף השבוע ותחילתו. שני-שלישי: על הפרק תעלה הזדמנות שתוכל לעזור לכם להגשים פרויקט חשוב שצריכים לדעת להתוות את הדרך אליו. דבר שיגביר את האומץ, ההעזה והמקוריות שלכם. זהירות: השבוע מסתמן קונפליקט טעון שעלול לגרור פגיעה מילולית. כדאי להיות מודעים כדי למנוע מצב לא נוח.

 

שור

מיקום השמש במזלכם מיום שבת, 21 באפריל עד 21 במאי, עשוי לחזק אתכם בהדרגה ולהחזיר לעצמכם את השליטה בחיים. המצב מאפשר לכם לממש רעיונות ותוכניות בצורה חיובית וממצה, בתנאי שתעזו, תיקחו יוזמות ותפעלו בתזמון הנכון. מומלץ בחום להיות חשופים למרב הגירויים הקשורים בהתחדשות, אך להימנע ככל שניתן מכל מצב של קיצוניות וחוסר יציבות.

 

תאומים

עד ה-21 במאי אתם נכנסים לתקופה עמוסה, שלא תשאיר הרבה זמן פנוי, אך גם תבהיר לכם מה הן המטרות החשובות לכם ואיך להשיגן. אתם חשים מתח ואי-שקט וזקוקים להבנה רבה ולתמיכה מבני משפחה ומאנשים קרובים לכם. לכן כדאי להיזהר במה שאומרים, כדי שהדברים לא ייצאו מכלל שליטה. בימי סוף השבוע ותחילתו גלו זהירות ומודעות בענייני כספים והשקעות.

 

סרטן

חוסר הוודאות שליווה אתכם  לאחרונה יפנה את מקומו לעבודה אינטנסיבית וממוקדת. עכשיו נעשים הצעדים הראשונים בכיוון וחשוב שהקרקע תהיה מוכנה ושתהיו בטוחים ביכולתכם לעמוד באתגר שלקחתם על עצמכם. עכשיו אפשר לחשוב בבהירות ובהיגיון, בלי לערב רגשות בשיקולים ובלי להפוך את הטפל לעיקר. מדהים ראש חיזור נלהב מצד בני זוג פוטנציאליים מעלה צבע בלחייכם.

 

אריה

התקופה מספקת לכם אפשרות לביטוי אישי, לצד אי שקט בסיסי. הנושא המקצועי מתחיל לקבל דגש עד 21 במאי. אתם מתכננים אומנם את העתיד, אך מאבדים סבלנות ורוצים שהדברים יתרחשו כאן ועכשיו וסבלנותכם מגיעה לקצה גבול היכולת. חוסר הוודאות שבו אתם שרויים יסתיים בקרוב מאוד, ואז יהיה קל יותר להתבונן קדימה. זכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם.

 

בתולה

תקופת מזל שור עד 21 במאי עשויה להדגיש ענייני נסיעות וחו"ל. במהלך התקופה צפויות בשורות משמחות ועניין שגרם אי בהירות או אכזבה עשוי לקבל תפנית חיובית. התקופה מעודדת מגמה חברתית ועסקית כאחד, מומלץ לכן להרחיב מעגלים חברתיים ולראות דברים בצורה רחבה יותר. ימים לא שגרתיים יעברו גם על מי שמחפש זוגיות. שימו לב לענייני חו"ל ונסיעות.

 

מאזניים

תקופה לא קלה עוברת עליכם. אתם חלשים יותר ולא די חסינים בפני בעיות שעלולות לפקוד אתכם. שימו לב למחצית השנייה של השבוע. האווירה בקרב בני המשפחה או שותפים נעכרת בשל חילוקי דעות. ייתכן שקשר אינטנסיבי עשוי להתלוות ברגשות סותרים. מנגד, אתם מאבדים את הסבלנות ומצפים שדברים יתרחשו כאן ועכשיו. הימנעו ככל שניתן ממצבים המושפעים מרגשות סותרים.

 

עקרב

התקופה מרמזת כי ייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות, מקצועיות ואחרות ובנוסף, יחזקו את  הכישרונות הרבים הגלומים בכם - יצירתיות, מקוריות ומעוף מחשבתי. בין לבין שמרו על טאקט וזהירות, כל מילה שלא במקומה או טון חריף מדי עלולים לגרום לויכוח, או לריב לא רצוי. החדשות הטובות: ונוס נמצאת מול מזלכם, מצב שעשוי להגביר את הכריזמה שלכם.

 

 

קשת

ימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להיות מתישים. הגיע הזמן לעמוד באומץ מול המציאות כפי שהיא – כך יהיה קל יותר להתמודד עם העובדות. בנוסף, הנטייה לאלרגיות, לבעיות ריאומטיות היא מסימני האביב. טיפ השבוע: קיימים רמזים לסטוץ בלתי מחייב לאלה מכם המחפשים לצאת משגרה מעיקה. צפויות חדשות טובות בענייני כספים והשקעות. עם זאת, מומלץ לגלות זהירות ואחריות.

 

גדי

יש לכם רצון לביטוי ישיר וברור, ולכן גדיים רבים שהם אנשי ארגון וביצוע יכולים להצליח רק אם ישימו לב גם לכל המתחים הנלווים לכך, במיוחד אלה מכם שנוחים לכעוס ולא נכנעים לתכתיבים. אנשי העסקים שבכם עסוקים בפעילות פורה, לכן מומלץ לתקן יחסים ולגשר על פני כעסים מיותרים. מודעות: בתקופה זו קיימת התשוקה להכרה ולתשומת לב, והצד האמביציוזי מוגבר.

 

דלי

החודש הקרוב עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה, לכן חשוב לשוחח על נושאים שעד כה העדפתם לא לשתף בהם את הקרובים לכם, או אחרים בכלל זה,  מתוך רצון להתחשב בהם. הם זקוקים ליותר אמון ושיתוף גם בחלקים שאינם קשורים ישירות לחייהם. ניתנת הזדמנות להוציא לאור את הדברים בצורה שלא תקלקל ותהרוס – אלא תאפשר בנייה חיובית. שמרו על דיסקרטיות.

 

דגים

כדאי שתיעזרו באינטואיציות החזקות שבהן בורכתם, מצב שידרוש מכם התנהלות זהירה בכל מעשיכם. אל תיכנעו לרצונותיהם של אחרים. ייתכן שנכנעתם יותר מדי לאחרונה, ועכשיו הגיע הזמן לחשיבה ממוקדת יותר, זאת כדי לשוב למסלול שיתאים יותר לרצונכם ולצרכים שלכם. אתם אוהבים חידושים וסביב נושא זה עלול להתעורר מתח. מומלץ לצאת ולבלות עם אנשים נעימים וחמים.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים