חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון זכתה בפרס החינוך היישובי לשנת 2017

 

רס החינוך היישובי לשנת תשע”ז – 2017 יוענק השנה לעיר חולון, כך הודיע שר החינוך נפתלי בנט. את ההחלטה להמליץ על העיר חולון, קיבלה מנהלת מחוז תל אביב חיה שיטאי שברכה את ראש העיר מוטי ששון ואת כל השותפים לזכייה  העוסקים במלאכת החינוך בעיר.

 

 

פרס החינוך היישובי לשנת תשע"ז – 2017 יוענק השנה לעיר חולון, כך הודיע שר החינוך נפתלי בנט. את ההחלטה להמליץ על העיר חולון, קיבלה מנהלת מחוז תל אביב חיה שיטאי שברכה את ראש העיר מוטי ששון ואת כל השותפים לזכייה  העוסקים במלאכת החינוך בעיר.

 שר החינוך נפתלי בנט: "למערכת החינוך הישראלית יש מובילי דרך. מובילי דרך יצירתיים, ערכיים ופורצי דרך. אני מברך מכל הלב את שותפינו לעשייה החינוכית, את הרשויות הזוכות, את ראשי הרשויות, את מנהלי האגפים, את המנהלים, שמשמשים כעוגן של המערכת, את המורים שנמצאים הלב העשייה,  ואת כל הצוותים החינוכיים. ולתלמידים אני אומר: אתם שזכיתם".

 מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "חינוך במאה ה-21 הוא חינוך לערכים, חינוך למימוש עצמי ולסובלנות, חינוך למנהיגות וליזמות. מערכת החינוך התברכה במנהיגות חינוכית יוצאת דופן, ואני משוכנע שבזכות פועלם של אנשי החינוך ברשויות הזוכות, כולם כולל כולם, בשנת ה-70 לעצמאותה צועדת מדינת ישראל לשגשוג ולצמיחה".

 פרס החינוך היישובי מוענק ליישובים שבלטו בהשקעה יתרה בחינוך, ובביצוע תהליכים ייחודיים וחדשניים בתחום החינוך ביישובם. הפרס ניתן כהוקרה על איכות ומצוינות, והוא פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום מערכת החינוך  הפורמאלי והבלתי פורמאלי.

7 רשויות מקומיות בארץ זכו השנה בפרס היוקרתי של משרד החינוך. במסגרת הזכייה בפרס, יוענק לכל אחת מהרשויות פרס כספי בסך 100 אלף שקלים, אשר יושקעו בפרויקט חינוכי ברשות. טקס הענקת הפרס יתקיים ב-14.3 בירושלים במעמד שר החינוך ומנכ"ל המשרד.

 חברי ועדת פרס החינוך היישובי של משרד החינוך בראשותה של המשנה למנכ"ל, גילה נגר ביקרו בשבוע שעבר בחולון והתרשמו עמוקות מהעשייה החינוכית, מהתרומה הערכית חינוכית של ראש העיר, מהמנהיגות החינוכית והפעילות סביב השעון לבניית תכניות חינוך חדשניות בדגש על מעורבות אישית וחברתית, וטיפוח אקלים מיטבי.

להלן תבחיני הערכת הפעילות של הרשויות המקומיות:

 אשכול ערכים ואקלים חינוכי

  • יוזמות ותכניות רשותיות לקידום מעורבות חברתית ואזרחית.
  • קידום תפיסה הוליסטית ורצף חינוכי בין מגוון מסגרות החינוך הפורמליות והבלתי פורמליות.
  • טיפוח מעורבות הורים ושותפויות לקידום מערכת החינוך.

 אשכול הכלה ומניעת נשירה

  • טיפוח אקלים מיטבי לחיזוק החוסן והצמיחה האישית ולקידום סובלנות והכלת   האחר.

זאת, בהתייחס לאוכלוסיות מגוונות: עולים, ילדים ונוער בסיכון, טיפוח מחוננים, מצטיינים וחינוך מיוחד.

 אשכול הצוות החינוכי

  • חיזוק המנהיגות החינוכית ופיתוח ההון האנושי.
  • קליטה מיטבית של מורים והתמדה.

 אשכול למידה והישגים

  • קידום למידה, הוראה ודרכי הערכה, המותאמות למאה ה-21 ומובילה להישגים לימודיים, למימוש עצמי ולמצוינות.
  • ביצוע יוזמות רשותיות לקידום החינוך המדעי, הטכנולוגי והמקצועי.
  • קידום חינוך איכותי בקדם יסודי.
  • שיעור הזכאים לתעודת בגרות.
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים