חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 23-29 במרץ 2018. פסח / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר

 

                                               הורוסקופ: 23-29 במרץ 2018. פסח

 

טלה

הירח המלא שמתרחש בסוף השבוע במזלכם עשוי להדגיש את בית הזוגיות והמשפחה שלכם. זה הזמן לזרום עם אווירה שהיא בעיקרה משוחררת וכיפית. הימנעו ממצבי כעס ותסכול שעשויים להפריע למהלך חיים זורם. מצד שני, יש בכם מי שעדיין מתמודדים עם מצב מכביד המקשה עליו לשמור על יציבות, מצב זה איזון, תכנון ושיקול דעת. קשר עם מישהו קרוב לכם עשוי לבחון את סבלנותכם.

 

שור

מצב מיוחד של כוכבים יאפשר צמיחה והתפתחות. זה הזמן של סיום סוגיות שאינן מתאימות לכם, כדי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. מצד שני, מצופה מכם לשמור על דיסקרטיות במגעיכם עם הזולת. טיפ השבוע: כוכב מארס מעניק לכם מרץ ואנרגיה מצד אחד, ונטייה להתלקחויות של כעס מצד שני. מתנו את מצב הרוח שלכם והתחברו לאנרגיה מאוזנת.

 

תאומים

אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושך אליכם תשומת לב ועניין. יש לכם חשק לפגוש אנשים, לטייל ולצאת מהשגרה. מומלץ לבלות את החג באווירה חברית ושמחה, בחברת בני משפחה וידידים שאתם אוהבים ומוקירים. טיפ השבוע: נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להיות מלווה במצבי רוח משתנים ובמתח. ענייני כספים והשקעות עשויים לקבל דגש. מתנו את ההוצאות שלכם.

 

סרטן

ימי החג יהיו מוצלחים, ורבים מביניכם יבלו בדיוק עם האנשים שעמם תרצו לבלות. תיהנו מפעילות יוצרת וחברתית, ומטיפול באהוביכם. מפגש חברתי מאתגר מאפשר לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן). מצד שני, שימו לב, עלול להיווצר עימות עם אנשים קרובים לכם, שעלול להתנגש עם רצונכם לשמור על יחסים טובים. מוטב שתשמרו על מתינות בתגובתכם.

 

אריה

זהו הזמן להתרחק מהשגרה וליהנות מימי חסד המאפשרים לכם לעמוד במרכז ולזכות בחשיפה מפרגנת. התקופה הקרובה תתאפיין ביצירתיות והשראה, הרגשות מוחצנים וזּה הזמן לבטא את עצמכם ולחשוב על יזמות עתידית על ידי רכישת ידע חדש. היו יצירתיים ופוריים. ימי החג מושכים אתכם לאווירה שיש בה כיף שגרתי. ארגנו בילוי כזה עם חברים ובני משפחה ואהובים.

 

בתולה

בחג ישרה עליכם מצב רוח טוב, במיוחד אם תצאו ותבלו ותהיו מוקפים באנשים שתרגישו בחברתם בנוח. נצלו את החודש הקרוב לקידום מואץ של מטרות הגיוניות, אך גם למגעים בעלי אופי אחראי. טיפ השבוע: לעיתים יש רצון להרים ידיים, אבל בקרוב תצוץ הזדמנות הולמת והתמונה תתבהר. נסיגת כוכבכם מרקורי: היו זהירים וערניים בענייני תקשורת ונסיעות.

 

מאזניים

הירח המלא בשבת-ראשון, המתרחש במזלכם, מדגיש ענייני זוגיות וחברה. מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית. החג יספק לכם הזדמנות לארח או להתארח, לנסוע, או להתראות עם אנשים ולהיפגש עם מי שלא ראיתם מזמן. טיפ השבוע: אם אתם שרויים בחוסר שקט אנרגטי. התאוששו באמצעות פגישות מחודשות עם חברים, אלה עשויים להוסיף לחייכם ממד של אוורור מבורך.

 

עקרב

הירח המלא בימי סוף השבוע עשוי להכביד עליכם ומותיר בכם תחושה לא נוחה של אי שקט קוסמי-אנרגטי. אתם עובדים קשה ועסוקים מאוד, והתקופה הנוכחית בוודאי שאינה מפנקת. לחוגגים מביניכם את חג הפסח: שישי אחר הצהריים מומלץ למנוחה. כניסת השמש בקרוב לשור (המזל הנגדי שלכם) עשויה להעיד כי בהמשך החודש כבר תתמלאו בחיוניות שתתאים למזגכם.

 

 

 

 

קשת

התחדשות תקשורתית תוסיף ערנות והערכה מבורכות. האווירה תהיה ידידותית ונעימה ותתאים לנסיעות, לטיולים ולבילוי עם חברים ועם קרובי המשפחה. יהיה נעים לשהות במחיצת האנשים הקרובים אליכם ביותר. החג עצמו יעבור באווירה חופשית ונעימה. טיפ השבוע: כוכב מארס מצדו, בצמידות לכוכב סטורן, עשוי להשפיע על ענייני כספים והשקעות. שמרו על איזון.

 

גדי

אווירה משפחתית תלווה אתכם בחול המועד. חשוב לכם שהמפגשים עם אהוביכם יהיו מוצלחים ומהנים, והם אכן לא יאכזבו אתכם. מצד שני, אחרים מביניכם תעמיד גדיים רבים בתחושת פגיעות ורגישות בעניינים של בית ומשפחה, מצב שעשוי לגרור עימו אווירה מלנכולית והתמודדות מכבידה עם רגשות. הימנעו מפגישות עם אנשים שהקשר עימם אינו בריא לחייכם.

 

דלי

השמש בבית התקשורתי והחברתי שלכם בולטת עכשיו. מומלץ להתחבר למי שיש להם השפעה מבורכת על עיצוב חייכם ועל שינוי נקודת המבט שלכם. זהירות: כוכב מארס עשוי להשפיע על בריאותכם. הימנעו/התרחקו ממתחים לא רצויים. אין כמוכם בהסקת מסקנות נכונות ובשימוש בהן, וחשוב שתפעלו לפי מה שאתם רואים, חשים ומאבחנים.

 

דגים

ימי חג הפסח יעברו על רבים מכם בנעימים, כשסביבכם חברה שאתם נהנים ממנה ומרגישים בה נוח. שמרו על האנרגיות שלכם. טיפ השבוע: אתם זקוקים לאוויר הפתוח ולאנשים סביבכם. צעירים, ילדים ובילויים יביאו עמם משב רוח מרענן. ישתלם לכם להיות יצירתיים באמצעות חריגה מהשגרה ושינוי הפרספקטיבה. נקטו זהירות בענייני כספים והוצאות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים