חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

בת ים: ההרשמה ל”בית הספר של החגים” החלה

 

נפתחה ההרשמה לגני הילדים ו”בית הספר של החופשות” בחופשת פסח. התכנית תתקיים בתאריכים 22.3.18-28.3.18, סך הכול 5 ימי פעילות.

 

נפתחה ההרשמה לגני הילדים ו"בית הספר של החופשות" בחופשת פסח במהלכו תתקיים פעילות העשרה בדומה לזו של "בית הספר של החופש הגדול". השנה תתקיים התכנית בתאריכים 22.3.18-28.3.18, סך הכול 5 ימי פעילות. 

הפעילות נעשית בשיתוף משרד החינוך ובהובלה של החברה לתרבות פנאי וספורט. הפעילות תתקיים בבתי הספר בהם לומדים הילדים ומיועדת לתלמידי כיתות א’ - ג’ בשעות 8:00 ל-13:00 ובגני הילדים בשעות 7:30 ל-13:00. הרישום לבתי הספר של החגים מיועד לילדי גני הילדים שלא רשומים לצהרוני החברה לתרבות פנאי וספורט.

כאמור, הרישום לפעילות נפתח ויתקיים עד 8.3.2018 ועלות הרישום היא 130 ₪.

התכנית תכלול: פעילויות חווייתיות- לימודיות- חברתיות וערכיות, יצירה ואומנות, פעילויות ספורטיביות, מופעים, סדנאות והעשרה, ותכלול ארוחת בוקר מזינה. פתיחת קבוצות "בבית הספר של החגים" והפעלתן מותנית בהרשמה של 25 ילדים לפחות לכל קבוצה.

התכנית גובשה על ידי שר החינוך, נפתלי בנט, על רקע המצוקה הגדולה של ההורים בישראל, שנאלצו לבחור בין העבודה לבין הילדים בחופשות. התכנית מעניקה פתרון לבעיית הפער בין חופשות התלמידים לאלו של ההורים ונותנת מענה חינוכי ואיכותי לפוטנציאל של כמיליון תלמידים. זאת ועוד היא חוסכת למשפחה כ- 1,000 ₪ בשנה. זוהי בשורה גדולה וחשובה עבור ציבור ההורים בבת ים.

להרשמה ופרטים נוספים במרכז הקהילתי הקרוב לבית הספר: http://bit.ly/2FkjWrB

ההרשמה לגני הילדים תתבצע במחלקה לגיל הרך רח’ רהב 7 בת ים| 03-5080025  

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים