חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שישה בני נוער מבת ים זכו באות שר החינוך

 

בין המצטיינים, רעות בן אריה, תלמידת בית הספר ”יעד”, שזכתה באות ההצטיינות הרשותית במחוז תל אביב

 

שישה בני נוער מבת ים זכו באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל, על פועלם והתנדבותם למען הקהילה. הפרס המוענק על ידי שר החינוך, נפתלי בנט ניתן לבני נוער שהצטיינו בפעילויות חברתיות וקהילתיות, התפתחות אישית ומעורבות חברתית ביותר מתחום אחד.

 זוכת אות ההצטיינות הרשותית במחוז תל אביב היא רעות בן אריה מבית הספר "יעד", על התנדבותה בתנועת הנוער "הצופים" בשבט דן שבבת ים, עם קבוצת "צמיד", חניכים בעלי צרכים מיוחדים. חמשת זוכי אות ההוקרה הם: יובל דהן מבית ספר "רמות" שמתנדב בתנועת בני עקיבא, יובל ראובני מבית הספר "רמות" שמתנדב בתנועת קצב, צ’לסי שרון קליגמן מבית הספר "אורט רמת יוסף" על התנדבותה בתנועה "כנפיים של קרמבו", תמי נסיך מבית הספר "אורט מלטון" על התנדבותה בתנועה "כנפיים של קרמבו", בני ג’אג’אטי מבית הספר "דרכא המר" על פועלו במועצת הנוער העירונית והארצית.

 בני הנוער זכו בתארים על פעילותם החברתית ועל פי קטגוריות שונות כמו: הדרכה, בריאות, אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, הצלה ועוד. עיריית בת ים משקיעה מאמצים רבים בפרויקט המעורבות החברתית בבתי הספר. בשנה החולפת היו למעלה מ-550 מתנדבים ומתנדבות מצטיינים בעיר, על פעילותם החברתית והקהילתית.

 את אותות ההצטיינות וההוקרה יקבלו בני הנוער בטקס שייערך בתיאטרון חולון בתאריך 4.3.2018.

 רעות בן אריה: "אני מתנדבת בצופים מכיתה ד’ ועכשיו אני בכיתה י"ב, מדריכת צמיד שזו קבוצת חניכים עם צרכים מיוחדים, כמוני. ההתנדבות בתנועה שינתה אותי מן הקצה אל הקצה, אני הרבה פחות ביישנית מבעבר בזכות תנועת הנוער. המטרה שלי זה להראות להם שכל מי שרוצה יכול להגשים את החלום שלו."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים