חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רעיונות למציאת מקום לחתונה קטנה

 

לא יודיעם כיצד לבחור מאתיים מהאנשים הקרובים והיקרים לכם ביותר ליום חתונתכם? חשוב שתבינו שחתונות קטנות יכולות להיערך בפאר והדר לא פחות מחתונות מרובות משתתפים

 

לא יודיעם כיצד לבחור מאתיים מהאנשים הקרובים והיקרים לכם ביותר ליום חתונתכם? חשוב שתבינו שחתונות קטנות יכולות להיערך בפאר והדר לא פחות מחתונות מרובות משתתפים. כלומר, אתם מקבלים את כל המאפיינים של חתונה גדולה, אך בקנה מידה קטן יותר.
אנחנו מדברים על עשרים-שלושים אורחים מקסימום, שנחשבים באמת לאנשים הקרובים אליכם ביותר, שיגיעו לאירוע המרגש של החתונה שלכם. וההפקה כוללת הכול. הזמנות. ארוחת ערב. שמלה לבנה. עוגה, חלל אינטימי שמבטיח לכם תמורה הולמת להשקעתכם, ואורחים שייצאו מהערב עם טונות של זיכרונות.
ניפוץ המיתוסים על חתונות פאר גדולות
אך במקום לחתונה קטנה יש יותר מאשר ירידה של תשעים אחוזים ברשימת האורחים שלכם. יש שינויים תכנוניים לבצע, פרטים אותם צריך לשקול, ותקציב גדול יחסית לעבוד איתו. מאמר זה מגיש את הרעיונות של מעצבי אירועים למציאת מקום חתונה קטנה וכל מה שאתם צריכים לדעת לגבי תכנון הערב.


הקפידו על רשימת אורחים קצרה
חתונה קטנה נחשבת לקטנה רק אם רשימת האורחים קצרה ככל הניתן. לא בטוחים איך לקצר את הרשימה? השתמשו בטריק יעיל וחסר רחמים של מתכנני אירועים. התבוננו בווצאפ שלכם ובחנו את האנשים שאיתם התכתבתם הכי הרבה בשלושת החודשים האחרונים. הם כנראה החשובים ביותר, והבחירה שלכם הופכת לפשוטה!
עדיין מתקשים לקצר את הרשימה, שאלו את עצמכם שתי שאלות: האם הייתם מזמינים את האדם הזה לארוחת ערך בכמה מאות שקלים? האם הייתם מזמינים אותו לארוחת ערב אינטימית בביתכם, או להתארח אצלכם בסוף השבוע?
חשבו על רמת הקרבה המאפיינת את מערכת היחסים שלכם עם האורחים, על מנת להבטיח שאתם באמת מרגישים בנוח עם האנשים שיקיפו אתכם ביום חתונתכם.


חפשו מקום ייחודי. שלא לומר אמנותי
כשיש לכם פחות אנשים ברשימת האורחים שלכם, העולם הופך להיות הצדפה שלכם כזה מגיע לבחירת מקום לחתונה קטנה וייחודית.
כמובן שמוזיאון לאמנות נמצא בראש הרשימה. זהו מקום ייחודי המספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. רק תוודאו שאתם אוהבים את הסגנון, את התפריט ואת העיצוב, וערכו את השינויים הקטנים הדרושים לכם בהתאם. במוזיאון לאמנות יש חלל פנימי וחיצוני יפה, גלריות של עבודות אמנות, בר יין, וגג עם נוף מרהיב לעריכת החופה וארוחת הערב.
מוזיאון לאמנות מהווה אתגר לעריכת חתונה עם רשימת אורחים גדולה, אך הוא מתאים היטב לקבוצה קטנה יותר. הוא מספק לאורחים תחושת רומן אינטימי במקום משמעותי.


הבינו מה אתם צריכים
כל חתונה, גדולה או קטנה, זקוקה לקייטרינג, בר, צוות, ציוד השכרה, תפאורה ייחודית ומופע בידור. לכן קחו את היסודות האלו בחשבון כשאתם מחפשים מקום לחתונה קטנה.
מומלץ גם לשכור שירותי מתכנני חתונות, גם אם תזדקקו לו לתיאומים ביום החתונה. חשוב שיהיה מישהו לצדכם שיקל על זרימת היום, כך שתוכלו ליהנות מהיום החשוב שלכם במקום לדאוג אם יש מעט מדי אלכוהול.
ואם כבר מדברים על זרימה, תכנון לוח זמנים לחתונה שלכם הוא גם משהו ממנו אין להתעלם. כל כך הרבה אנשים מקדישים מחשבה לפרטים של החתונה, כך שציר זמן טוב מספק מסגרת המסייעת לספר את הסיפור שלכם.


שירות מעולה
השירות צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם כשאתם מחפשים מקומות לחתונה קטנה, היות וכשאתם מתכננים אירוע אינטימי, השירות צריך להיות ברמה מעולה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים