חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

היכל קרח אולימפי יוקם בחולון

 

ההיכל יצטרף להיכל הקרח הקיים כיום שהוא חצי אולימפי וצפוי להיות אחד הגדולים בארץ ובאירופה, שיוכל לארח תחרויות ואליפויות בתחום  ושיהיו בו כאלף וחמש מאות מקומות ישיבה

 

מתוך רצון להרחיב ולגוון את מירב האפשרויות לבילוי הפנאי בעיר חולון, חתמו אתמול הנהלת העיר חולון והחברה העירונית לבילוי ובידור עם חברת "פסגות קרח" על הסכם להקמת היכל קרח חדש, שימשיך את ההצלחה של זה הקיים.

בניית ההיכל החדש תימשך כ-20 חודשים והוא יכלול שני אולמות החלקה על הקרח וכ-1,500 מושבים לאירועים ולתחרויות. בכך תהפוך חולון למרכז ההחלקה על קרח הגדול ביותר בארץ וההיכל ישמש כאחד ממתחמי ההחלקה הגדולים באירופה.

הקמת ההיכל היא חלק מתפיסת המדיניות של פרנסי העיר חולון לטפח את פארק פרס בכלל ומתחם לה פארק שבו בפרט כמתחם הבילוי של העיר, שכבר היום מושך אליו אלפי מבלים, במיוחד בסופי השבוע ובחגים. המתחם מציע מדי יום שלל אפשרויות בילוי: פארק ירוק, פעילות ספורטיבית ואאוטדור מגוונת, בילוי עם הי דים והמשפחה במוזיאון הילדים, בספארק המים ימית, במסעדות ובבתי קפה וכמובן בהיכל הקרח הקיים וזה שיקום.  

חברת פסגות הקרח בע"מ נוסדה ע"י משפחת חייט ומשפחת אנאנין מארה"ב ורוסיה מתוך מטרה לקדם את תחום ספורט הקרח בישראל. משפחת חייט פעילה מזה שני עשורים בקידום ההחלקה על הקרח בישראל ומובילה את הפעילות של נבחרת ישראלבהחלקה אומנותית. המשפחה רתמה את הנהלת החברה למשימה והחברה, באמצעות היכל הקרח חולון, משמשת כספונסר של הנבחרת הלאומית מזה ארבע שנים.

במרץ 2013  נחנך היכל קרח חצי אולימפי בפארק פרס בחולון בהשקעה עצמית של החברה בגובה של   כ- 14מיליון שקל. המתחם הוקם בהתאם לסטנדרטים המתקדמים ביותר בתחום וכולל מבנה ייעודי שיובא מארה"ב ומשטח קרח שנבנה ע"י חברהגרמנית - שניהם מהחברות המובילות בתחומם בעולם.

ההיכל משמש כמרכז אטרקציות מהבולטים בגוש דן ומושך מעל ל-  150,000מחליקים חובבים בשנהבנוסף במתחם מתקיימת פעילות ספורט ענפה בתחום ההחלקה האומנותית וההוקי קרח, כאשר מתאמנים בו למעלה מ 1,200- ספורטאים באופן קבוע.הפעילות בהיכל הביאה להרחבת פעילות ספורט הקרח בארץ כאשר עם הקמתו היו רשומים כ 15- ספורטאים פעילים בתחום ההחלקה האומנותית וכעת רשומים בו כ- 500ספורטאים.

 .
בעלי החברD7 הם רואים את המתחם החדש שיקום בפארק פרס כמתחם אולימפי, אשר יתאים לתחרויות בינלאומיות הן בהחלקה אומנותית והן בהוקי קרח וכמובן לפעילויות בינלאומיות נלוות כמו תחרויות, מחנות אימונים ומופעים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים