חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

מסמך דרעי - האם בת ים תאוחד עם תל אביב

 

המועמד לראשות העיר, אורי בוסקילה חושף הבוקר מכתב של שר הפנים אריה דרעי בו הוא מגלה את האמת המרה על מצבה של בת ים. העיר נכנסת לתוכנית הבראה, ממונה לה חשב מלווה שבפועל ינהל אותה ובסיום התכנית תועבר בת ים לניהול עיריית תל אביב ותאבד את עצמאותה

 

האם מישהו זומם להביא לאיחודה של בת ים תל אביב, ובעצם לבליעתה ע"י  ת"א   יפו, ובמילים אחרים להביא לאיבוד עצמאותה.אולי... תקראו היטב: ‫‬ מסמך דרעי מגלה: בכר הביא את בת ים לפשיטת רגל ולכן מונה לה חשב מלווה והיא תועבר לשליטת תל אביב.  
במסמך המדובר עונה השר דרעי לשאילתא בענין איחוד הרשויות וכותב מפורשות כי "תכנית ההבראה, במסגרתה הוצמד לעירייה חשב מלווה, הינה צופה פני עתיד ו’מכינה את הקרקע’ לאיחוד"- כך לשון המכתב.
חשיפת המכתב על ידי אורי בוסקילה מוכיחה את טענתו כי הדיון שהתקיים אמש על תוכנית הבראה לבת ים, לא היה אלא אמת חלקית בלבד שבקשה להסתיר את האמת המלאה מתושבי בת ים: העיר תאבד את עצמאותה וראש העיר הנבחר יאבד את מעמדו ויכולתו לקבל החלטות בנוגע לבת ים, הן בשל החשב המלווה והן בשל החלטת האיחוד. 
 
אורי בוסקילה מאשים את ראש העיר ושותפיו בהולכת שולל את הציבור ובהסתרת האמת המלאה ממנו. בוסקילה מזהיר כי איחוד בת ים עם דרום תל אביב יוביל לזרם מסתננים שיגיע מדרום תל אביב לתוככי בת ים, כשזו תהיה נטולת עירייה עצמאית שתוכל להאבק נגד כניסת המסתננים לבת ים. 
בוסקילה הודיע  כי מתכוון לעתור לבגץ נגד החלטת האיחוד ובכל מקרה יבטל את הסכם האיחוד לאחר שייבחר לראש העיר.
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים