חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

שלושה מתחמי פינוי-בינוי נוספים

 

בינט הדיור אישר  את תכניותיהם של משרד הבינוי והשיכון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לקידומם של שלושה מתחמי פינוי-בינוי למסלול הותמ”ל (הועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור) בערים: אור יהודה, יהוד-מונוסון ובת-ים. 

 

קבינט הדיור אישר  את תכניותיהם של משרד הבינוי והשיכון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, לקידומם של שלושה מתחמי פינוי-בינוי למסלול הותמ"ל (הועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור) בערים: אור יהודה, יהוד-מונוסון ובת-ים. שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, הנחה את הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית להניע תהליך מול הותמ"ל, אשר בסופו תוקמנה 3,264 יחידות דיור חדשות.

בעיר אור-יהודה, בפרויקט ’הכלנית’, עתידות להיבנות 512 יחידות דיור חדשות, אשר תחלפנה את 96 יחידות הדיור הקיימות במקום. בעיר יהוד, בפרויקט ’מוהליבר’, 1,332 יחידות דיור תוקמנה על שטח בו עומדות כיום 336 יחידות דיור, ובעיר בת-ים, בפרויקט ’שפרבר’ עתידות להיבנות 1,420 יחידות דיור על שטח בו עומדות כיום 328 יחידות דיור.

בחודשים האחרונים אושרו בקבינט הדיור מתחמי פינוי-בינוי גם ברחובות, נתניה ולוד.

שר הבינוי והשיכון, האלוף (מיל’), יואב גלנט: ?מדינת ישראל היא מדינה קטנה עם צפיפות אוכלוסייה הולכת וגדלה. התחדשות עירונית של שכונות ישנות ומוזנחות והפיכתן לאיזורים פורחים ואטרקטיביים במרכז העיר הינה מרכיב מרכזי בפעילות משרד הבינוי והשיכון. חלקה של ההתחדשות העירונית ילך וגדל בשנים הקרובות בכל רחבי הארץ. אני מברך על פעילותה של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית שיצאה לדרך בתנופה גדולה בחודשים האחרונים. התוכניות שאושרו היום יאפשרו בניה של אלפי יחידות דיור לטובת בני המקום הוותיקים ולמען זוגות צעירים חדשים. אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ במטרה לקדם תהליכי התחדשות עירונית בערים נוספות ברחבי הארץ ולספק פתרונות דיור ואיכות חיים למען הציבור בישראל?.

יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, חיים אביטן: "אנחנו ממשיכים להאיץ תהליכים ולקצר את זמני ההמתנה לאישורים. אנו שמים דגש על קידום פרויקטים גדולים שיחוללו שינוי משמעותי בתחום ההתחדשות העירונית, ובדרך זו נוכל לשנות את פניה של ישראל כבר בשנים הקרובות".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים