חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חולון: לא מפחדת מזריקות

 

דניס ואליאולין, מאבטח בעיריית חולון ואתלט מצטיין בתחום זריקת דיסקוס ייצג את המדינה באליפות אירופה שתתקיים בפורטוגל

 

אלוף הזריקות: דניס ואליאולין (28), מאבטח בכניסה ללשכות ראש העיר והמנכ"ל בעיריית חולון, הוא גם אתלט מצטיין בתחום זריקת דיסקוס. ואליאולין השתתף בשבוע שעבר בתחרות שהתקיימה באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף וקבע בה שיא אישי חדש – 56.24 מטר במקום השיא הקודם 54.78 מטר. בעקבות כך, הוא ייצא לייצג את ישראל באליפות אירופה (חורף) בזריקות שתתקיים בחודש הבא בפורטוגל וכמו כן, ישתתף באליפות אירופה למועדוני ספורט שתתקיים בחודש אפריל בפינלנד.

 ואליאולין הוא תושב בת ים, בעל תואר שני בחינוך גופני, הוא עלה ארצה מברית המועצות לשעבר רק לפני 5 שנים. למרות שנדמה כי הצלחותיו בתחום הגיעו לאחר שנים רבות של אימונים, הרי שהוא החל להתאמן בזריקת דיסקוס רק לפני 4 שנים, לאחר שעלה ארצה, בעוד שבברית המועצות לשעבר הוא היה בכלל כדורסלן. ואליאולין מספר כי הגיע לענף זריקת הדיסקוס במקרה.. מאמן זר יקות שפגש אותו הציע לו לנסות את התחום. לאחר שהתנסה בזריקות כדור ברזל ופטיש גילה את הדיסקוס והשאר היסטוריה...

 ואליאולין, שמשלב בין עבודתו בעירייה לבין עבודת אבטחה נוספת, מתאמן מדי יום כ-3 שעות ובימים אלה מחפש ספונסור שיסייע לו בהכנות לקראת אליפות אירופה.

 בהצלחה לדניס !

  צילום: בוגדן פישלניקוב

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים