חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 1 – 7 ביוני 2018 / חוה מזר

 

תחזית אסטרולוגית: 25 – 31 במאי 2018   התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: : 25 – 31 במאי 2018     

 

 

טלה

אם אתם חשים שאינכם נהנים במהלך השבת, צאו להתאוורר לקראת מוצאי שבת. לקראת המחצית השנייה של השבוע:  הדרישות והציפיות מכם גבוהות, ואף שתרגישו שאתם מוכרחים להצטיין, השתדלו לא לשחוק את עצמכם בענייני היומיום ובעבודה והכינו תכנית לסוף השבוע הבא. מיקום הירח במזלכם (בתוך שבוע) עשוי לחזק אתכם ולהחזיר אתכם למרכז העניינים.

 

שור

מיקום כוכבכם ונוס במזל סרטן עשוי להעיד כי הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בהחלט בולט עכשיו. קחו יוזמה, צאו לבילויים והגיבו בחיוב על חיזורים. בנוסף, זוהי  תקופה יצירתית רבת השראה שתשפיע לטובה על מראכם. אם ישנן בעיות שנראות מורכבות, הן ייפתרו על ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית. לכו על זה.

 

תאומים

הכוכבים במזל תאומים מגבירים את היצירתיות ומסייעים למערכות היחסים וליכולת הביטוי שלכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים. מיקום כוכב ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עמכם. מצד שני, כדי לאפשר תפקוד נבון וחכם, צריך להיזהר מאנשים וממצבים המושפעים מרגשות סותרים.

 

סרטן

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות עד 21 ביוני. עם זאת, מיקום כוכב ונוס במזלכם עשוי לחזק אתכם, במיוחד אם תעסקו בתחומים שאתם אוהבים ותהיו יצירתיים. יש לכם קסם אישי וכריזמה, כך שעומדים ברשותכם מספיק כוחות כדי להתמודד עם כל עשייה, קשה כקלה. התקופה חשובה לבניית קשרים שיש בהם פוטנציאל אידיאליסטי למימוש ולהכרה עבורכם.

 

אריה

אלה ימים שיקלו עליכם ביצירת קשרים ובריענון מגעים חברתיים. תוכלו עכשיו להתיידד ביתר קלות הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. אתם מרחיבים את המעגל החברתי והיצירתי, ותהיו במיטבכם – מושכים ובולטים. שימו לב: מיקום כוכב מארס מול מזלכם עשוי להגביר מצבי מתח וקונפליקט. אלה עשויים לפגום ברמת המודעות, הריכוז והאושר שלכם.

 

בתולה

ימים אלה חשובים לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, ומעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. העתיד המקצועי ושאיפותיכם למעמד גבוה יותר תופסים מקום מרכזי בחייכם כרגע. שימו לב: מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 

מאזניים

מצופה מכם להיות אקטואליים וחברותיים. אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה. בהשפעת ונוס תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. כוכבכם ונוס בבי הקריירה שלכם עשוי להדגיש ענייני מעמד וקריירה. עם זאת, גלו ערנות והיו זהירים בנוגע לאנשים חלקלקים ושרמנטיים.

 

עקרב

מיקום ונוס במזל סרטן עשוי להיטיב עמכם בענייני חו"ל ונסיעות. ההיבט לכוכב נפטון עשוי להגביר משאלה אידיאליסטית. זה הזמן להיענות להזמנות, להיפתח אנרגטית ולא להסתגר. זוהי תקופה מאמצת ולא מפנקת, אך גם הישגית. כדאי לפרוק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אל תמהרו לשרוף גשרים, יותר מתמיד תזדקקו למסגרת ולמשמעת, ואלה דורשים התארגנות מעשית.

 

 

 

 

קשת

אתם נמצאים בתקופה שבה מומלץ לצאת, לבלות ולהתאוורר אנרגטית. המחצית השנייה של השבוע עשויה להדגיש ענייני בית ומשפחה. אלה עשויים להיות מאומצים אנרגטית. יש להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. חשוב שתנהגו בחשדנות כלפי אלו שאינם מעוניינים בטובתכם. אל תאמינו לכל מה שמספרים לכם.

 

גדי

זהירות: מיקום כוכב מארס בבית הכספים שלכם עשוי להגדיל את ההוצאות שלכם. בהשפעת ונוס שבבית הזוגיות והשותפויות שלכם תוכלו להתקרב לאנשים וליצור קשרים חדשים. עם זאת, שימו לב וגלו ערנות. יחסים מסוימים נשענים על שיקולי תועלת שאינטרס בצידם. אתם מחוזרים וזקוקים למישהו שיקבל אתכם כפי שאתם, בלי להרבות בדרישות או להעביר ביקורת.

 

דלי

כושר הארגון שלכם והיכולת לחשוב בגדול יבלטו, וכדאי שיבואו לידי ביטוי. מיקום כוכב המרץ  האנרגיה מארס במזלכם עשוי להגביר את האנרגיה שלכם, אך גם להכניס אתכם למצבים של כעס וקונפליקט. היו זהירים השבוע בהתמודדות עם מצבי כספים חלקלקים, והיו ממוקדים בענייני השקעות. סבלנות היא מילת המפתח. נסו שלא להתרגז והימנעו ממאבקים מתישים.

 

דגים

הקסם האישי שלכם עשוי להיטיב עמכם ביצירת קשרים בארץ ובחו"ל. בתקופה זו מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי רגשות, חברות וידידות חובקי עולם. שימו לב: כל מידע או אמירה עוברים מעין עיבוד המושפע ממצב הרוח ומהדמיון הפורה שלכם. כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי והמפתה. המחצית השנייה של השבוע עשויה לחזק אתכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03   כל הזכויות שמורות @

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים