חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

בת ים: הפנינג חגיגי העצמאות עבור ילדי גני הילדים

 

פותחים את חגיגיות ה-70 למדינה: עיריית בת ים ערכה הפינג חגיגי העצמאות עבור ילדי גני הילדים

 

 חגיגות ה-70 למדינת ישראל יחלו ברחבי הארץ ביום רביעי בערב, אך ילדי גני הילדים בבת ים והוריהם התחילו את החגיגות כבר ביום שיש האחרון. שאטלים שארגנה העירייה אספו את ילדי הגנים מרחבי העיר אל האמפי פיס, בו התכנסו כ- 4500 הורים, ילדים גננות וסייעות. את פני הילדים והורים כשהגיעו, קיבלו לוליינים, ליצנים מתנפחים מסוגים שונים ובלונים מעוצבים בצבעי כחול לבן.

 במהלך האירוע נהנו הילדים מהופעות ייחודיות של "קופיקו" וכוכבת הילדים האהובה, "נתי הגעתי הופעתי". עיקר התוכנית האומנותית היתה מספר מופעים ערכיים של הילדים עצמם אשר הוכנו יחד עם הגננות טרם האירוע.  ילדי גן  "חיל הים" עלו לבמה בתפילה לשלום המדינה שריגשו את הקהל בהופעה מיוחדת, ילדי גן "נופר" הכינו מופע של שירי הלהקות הצבאיות מכל הזמנים כשהם מופיעים במדי חיילים וחיילות וילדי גן "מפרש" ביצעו ריקוד לצלילי השיר "ישראל שלי".

 כמו כן הופיעו נציגות הגננות והסייעות במופע שירים לכבוד יום העצמאות וכן התקיים מופע דגלנות מרהיב. כל הילדים קיבלו דגל חגיגי,  כובע מיוחד לכבוד יום העצמאות עם דגל המדינה עליו וכן קיבלו ארטיק לקראת סוף האירוע.

 את האירוע כיבדו נציגים רבים מהנהלת העיר שהתרגשו מאד לראות את השמחה הרבה בקרב הילדים. האירוע אורגן ע"י אגף החינוך ובהובלתה של הגברת מירב הראל מנהלת המחלקה לגיל הרך, בשיתוף נציגי ועד ההורים העירוני שהודו ושיבחו על האירוע המיוחד

 

צילום: יואב פלי

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים