חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

עיריית בת ים - מנהלת התחדשות עירונית חדשה

 

עיריית בת ים הקימה מנהלת התחדשות עירונית חדשה. הגוף יסייע לבעלי דירות בעיר לממש באופן מיטבי, בטוח ומהיר תהליכי התחדשות עירונית

 

בת ים הפכה בשנים האחרונות לבירת ההתחדשות העירונית בישראל והיא מובילה עשרות פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי. כחלק ממדיניות העירייה בהמשך עידוד פרויקטים ומתוך האמונה בנחיצותם החליטה העירייה על הקמת מנהלת התחדשות עירונית.

היוזמה, שהיא שיתוף פעולה של העירייה עם משרד הבינוי והשיכון, באה במטרה לסייע לתושבי בת ים לקדם תכניות להתחדשות עירונית, לספק להם מידע, לייעץ, לכוון, ללוות, ולהוות בית לכל מי שמתכנן או חושב להתחיל בתהליך תמ"א 38 או פינוי בינוי. השירותים הניתנים על ידי המנהלת יכללו: ייעוץ מקצועי לתושב בבחירת יזם, סיוע בהתארגנות תושבים, דאגה לזכויות, הדרכה קורסים בנושאים ייעודים, מרכז מידע בנושא התחדשות עירונית ועוד.

כחלק מהשירותים שניתנים על ידי המנהלת החלה ההרשמה לקורס התחדשות עירונית. הקורס מקנה ידע וכלים עבור תושבים המעוניינים לקדם תהליכי התחדשות עירונית במקום בו הם מתגוררים. הקורס יעסוק בהיבטים הפיזיים, כלכליים והחברתיים של התחדשות עירונית, פגישה עם  שמאי, עו"ד, אדריכל מתכנן וזאת על מנת להבין איך מקדמים תהליכים באופן מיטבי עבור התושב. בנוסף, המנהלת מעניקה ייעוץ משפטי ללא עלות במטרה להפוך את התהליך עבור התושב לבטוח ביותר. השירות ניתן על ידי סטודנטים למשפטים של הקליניקה לזכויות דיור מהמרכז הבינתחומי הרצליה. לדוגמא, במסגרת הייעוץ ניתן יהיה לעבור על הסכמים בהתחדשות עירונית.

השירותים ניתנים בחינם וללא עלות. לפרטים נוספים והרשמה לשירותים השונים:

רחוב ניצנה 21| 076-5333880| kfir@calcalit-batyam.co.il

שעות הפעילות: ימים ב’ – ה’ 8:00 – 16:30 ובימי א’ 10:00 – 18:30. שעות קבלת קהל הן ביום א’ בין 15:30 – 18:30 וביום ד’ בין 9:00 – 13:00 או בתיאום טלפוני מראש.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים